Lista

Tio första:
Första bästa kompis: Charlotte Mårtén
Första bil: Blå SAAB 9000, 20årspresent av syster!!!
Första kärlek: Kalle
Första husdjur: katt
Första semester: oj....vet inte! Gotland kanske?
Första jobb: Jobbade ute med att rensa ogräs o fixa =) 
Första köpta skiva: LL cool J kom jag på nu att det var!
Första riktiga kärlek: Anders Nygren
Första piercing: i naveln, utomlands med Anders då jag fyllde 17
Första konsert:Gatufesten?

Nio senaste
Senaste alkoholdrycken: Ett glas dagens på Odeon
Senaste bilfärd: Ifrån svärmor i tisdags
Senaste filmen du såg: Starsky & Hutch NU på tv
Senaste ringda telefonsamtal: Idag till E
Senaste bubbelbadet: Innan jag blev gravid
Senaste spelade cd: i bilen mysmusik!
Senaste kyss: några timmar sen faktiskt....FREDAG! Hallå?? E!!! :)
Senaste gången du grät: Idag av lycka då Johanna o Elian skrattade, jag är lättrörd
Senaste måltiden: en mozarellapizza med pesto för en timme sen
Åtta har du nånsin
Dejtat en av dina kompisar: ja en klasskompis?
Blivit kär vid första ögonkastet: Ja 
Fastnat med blicken i någons urringning: Ja, ibland blir man chockad
Fått ditt hjärta krossat: Inte helt krossat men blivit sviken 
Busringt till någon: JA!

Sju saker du har på dig just nu
1. svarta trosor
2. svarta leggings med spets på
3. ljusgul hängselklänning
4. svart linne med spets
5. svart vringad tröja
6. filt
7. sporttop i grått

Sex saker du gjort idag
1. varit barnvakt
2. promenerat
3. ätit god lunch
4. badat med min kära son
5. smsat
6.ätit choklad

Fem favoritsaker utan rangordning
1. Min mac
2. Mitt armband
3. magasin, LYX!
4. vardagsromantik
5. nya Bruns Bazaarjackan 

Fyra personer du kan berätta allt för: E, Charlotte, Syster + ingen mer :)

Nu ska jag krypa ner o läsa! 

Kommentarer
Postat av: Nina

Underbart med din första berättelse del av hur du och E möttes jag va så inne i läsningen att min sambo (Michal) undrade varför jag va så tyst, då jag pladdrade på bra innan jag började läsa haha :)
Ha en fin kväll och dag imorgon.
Kram från mig.

2007-04-13 @ 22:32:53
URL: http://ninisens.blogg.se
Postat av: Mango

En bra lista , bra tidfördriv :D
Söt blogg förresten !

2007-04-13 @ 23:08:53
URL: http://mialia.blogg.se
Postat av: josefine

Nina: så söt du är =) o detsamma!!!kram
Mango: tusen tack!

2007-04-14 @ 20:25:02
URL: http://prinsessans.blogg.se
Postat av: Ida

Norpar den listan av dig :D

2007-04-14 @ 21:12:48
URL: http://mymmz.blogg.se
Postat av: Sannis

Knycker denna från dig, en tråkig dag som denna är de alltid nice med lite listor! ;-)

2007-04-17 @ 17:58:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0