Mammig??

OOOO jag undrar om inte Elian blivit så kallat mammig....
antingen så är han i någonslags efterreaktion efter igår ( han försöker blogga nu samtidigt som mig....kul med datorer:))
eller så hart han kommit till MAMMIGHETEN.... Det brukar ju vara kring 8 mån.....
Idag har han velat vara NÄRA mig hela tiden, jag har supersnabbduschat, tagit upp direkt ur vagnen, ammat, myst, lekt, busat men det är liksom aldrig nog... Nu skulle jag hämta en väska i hallen o han blev vild... 
Är det mammigheten så får jag bara acceptera.

Snart kommer E hem ifrån fotbollsmatch o ska ta o lägga klumpen, jag ska bort o hålla hudklass, känns som jag behöver lite civilisation efter dagens bebisdag. Men trött är jag allt, men allt blir vad man gör det till. Släng dig i soffan i mjukisbrallor eller smörj in dig i skön lotion o läs en bra bok, det DU njuter av! Jag njuter av Josefinetid, dvs inte bara vara Mamma men vara en BRA Mamma som också gör annat än bara är Mamma :) Nu snurrade jag till det, måste springa Elian ropar!


Kommentarer
Postat av: miliz

finblogg!

2007-04-24 @ 17:43:58
URL: http://miliz.blogg.se
Postat av: Nina

Det låter sunt Josefine. Hoppas hudlektionen går bra.
Kram och trevlig kväll.

2007-04-24 @ 18:10:54
URL: http://ninisens.blogg.se
Postat av: Idha

Säkert separationsångest!! Jobbigt, men jag tror Elian börjar krypa snart o då blir det bättre, för då kan han ju följa efter om du går.

2007-04-24 @ 19:15:49
URL: http://idhaedstrom.blogg.se
Postat av: jenny

det är säkert 8 månaders krisen... det går över!

2007-04-24 @ 19:39:15
Postat av: mams

Det ÄR separationsfasen gumman!Puss

2007-04-24 @ 20:39:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0