Natten:

VÅR SKATT!!!
Vaknade inte förrän 1 inatt o somnade då om i Pappas famn. 
5 vaknade jag av små ljud, inte skrik men mina bröst skrek AMMA! =) 
Somnade om till 7, GLAD kille som gosade med oss i sängen
UNDERBART! Jag är så lycklig o hoppfull om att fler såna här nätter kommer.
Jag somnade innan 23 igår också, härligt!

Nu är E o hämtar Martin, de ska fortsätta jobba med filmen o vi ska käka storfrulle här sen tänkte jag, Jessica, Martin, E o jag. Elians gröttime är om 30 min så vi får se när vi får det till! 

Kommentarer
Postat av: Suzanne

Godmorgon gums!!

Detta med namn är svårt du =)
Jag tror jag blir galen snart *haha*
Sååå MÅNGA namn jag tycker är fina, men så fort jag kallar Lillebror för nåt så känns det galet...

Hoppas att ni får en MYSIG dag!!

KRAM

2007-04-09 @ 09:05:14
Postat av: AnnaStina

Sötnosen! Så bra att natten varit bra! :-) Och det låter LOVELY att somna så tidigt.. jag måste lära av dig där.. är uppe alldelens för länge.. Önskar dig och dina E en underbar dag!
Kramis! :-)

2007-04-09 @ 09:08:08
Postat av: Nina

Va skönt att du fått sova ordentligt :) Håller tummarna för er att det håller i sig.
Ha en mysig dag.
Kram

2007-04-09 @ 10:49:27
URL: http://ninisens.blogg.se
Postat av: josefine

Suzanne: sötnos, hoppas ni snart kommer på det rätta! Jag röstar på sista smset jag =) KRAMAR
AnnaStina: detsamma, så underbara nätter vi haft =) Ja jag väntar på mail, älskade dem!! =) Önskar er en underbar dag också! Kram
Nina: Tack o detsamma!!! Kram

2007-04-09 @ 11:12:55
URL: http://prinsessans.blogg.se
Postat av: Caroline

Låter som ni har haft en skön natt, härligt! :) Elian är nog snart inne i normal dygnsrytm med mycket sömn, eller vad tror du? Hoppas ni får en fortsatt trevlig dag! Trots eventuell snö och kyla.. Brr..

Kram

2007-04-09 @ 12:39:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0