Rapport:

Kul igårkväll med buffé o ett glas dagens. Sen var det lite slappstun dpå rummet mellan 20-21, Elian sov på sängen o strax före 21 lyfte jag i honom i vagnen o la en stor filt över så sov han sött HELA idolkvällen. Vi hade liveidol här, SÅ kul att se! Jag var i det rummet där deltagarna skulle sjunga o så visades det live i ett rum intill på storkärm för alla festglada. Det var en jury, lyssättning o högtalare. Superkul! Jag hämtade deltagarna ( framröstade på jobbet) ifrån deras vänterum o de var NERVÖSA. Men supermodiga!!!!

Sen rullade vi in på rummet vid 23 o E kom 24, sen sov vi hela familjen. Men Elian åt någon gång inatt o vaknade superglad i mitt täcke 6.15, vi myste o så var det frulle kl 7 o seminarie 8. Elian sov en del i vagnen o var med lite, sen gick vi "hem" o myste, till restaurangen o gjorde gröt o nu ska vi snart gå ut.

TRÖTT KILLE!
Vi  har det bra! Inga måsten =) 

Kommentarer
Postat av: Nina

Va mysigt det låter, ni verkar ha det bra härligt. Hur länge ska ni vara borta?

Ha en fin dag.
Kram

2007-04-17 @ 10:37:42
URL: http://ninisens.blogg.se
Postat av: frida

kollar in din blogg dagligen, himla fina bilder på dig och din familj.
hoppas ni har det så bra,
och ta hand om dig och familjen.

2007-04-17 @ 14:05:53
Postat av: Anna

Har inte riktigt förstått vad ni är och vad ni gör. Idol? =)

2007-04-17 @ 17:01:59
URL: http://dressingroom.webblogg.se/
Postat av: m

undrar också, vad jobbar ni med? =) himla fin familj är ni ialla fall!

2007-04-17 @ 17:20:46
Postat av: josefine

TACK!!!!

Kick off var vi på i fjällen! vi jobbar med annonsering på internet! går inte in på detaljer just nu då en galning läser min blogg! =)

2007-04-20 @ 21:22:26
URL: http://prinsessans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0