Sov sött!!

Nu har jag kommit hem i regnet till mina kärlekar!
Elian hade varit vaken mestadelen av kvällen så E missade ALL fotboll o har vaggat o vaggat inne i mörkret.
Så kan det gå, han är världens bästa pappa o sussar sött i soffan nu =) Jag tror helt enkelt Elian är rädd efter sin olycka o drömmer otäckt+mammaseparationstiden är här! 

Min kväll var SÅ trevlig, jag har den vackraste svärmodern o hennes kompisar är också jättefina med snygga tighta stuprör o de tränar allihopa, snygga tighta kroppar kan jag lova! Go girls! Lärde mig lite nytt o jag måste säga att det är SÅ kul att se hur vackra människor känner sig, det gör att dessa produkter är så härliga att representera, de är SÅ bra!

Körde in i driven på McDonalds ( inte bra, kanske all McD reklam i gratisbloggarna om dagen?! ;)) men jag var superhungrig. Nu ska jag tvätta mig o borsta tänderna, imorgon är en ny dag. 


Kommentarer
Postat av: Emma

Vadå? skulle man va lyckligare om man är snygg? Du verkar väldigt utseendefixerad?

2007-04-25 @ 07:47:47
Postat av: josefine

Emma: nej DET tror jag verkligen inte ;) Men man mår bättre om man känner sig fin, iaf jag =) O jag är INTE utseendefixerad, då skulle jag inte käka mcdonalds o skaffa barn!

2007-04-25 @ 07:54:49
Postat av: J

vilka produkter är det du talar om? (=

2007-04-25 @ 19:21:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0