Ta sig i kragen

Jag åker ändå, behöver denna konferens. 
 :)


Kommentarer
Postat av: Nina med Romeo!

Du är bra stark du, som orkar allt hela dagarna och nätterna. Vet hur du har det, R har också amat mycket inatt. Men jag är full av kraft iallafall, på nåt konstigt sätt. För idag ska Romeo döpas och här ska det bli medelhavsvärme, 20 grader. Ha det så bra på konferansen! Kramisar

2007-04-14 @ 08:45:33
Postat av: Nina

Strongt att följa med trots lite sömn. Hoppas det blir en bra och givande dag.
Kram

2007-04-14 @ 10:18:05
URL: http://ninisens.blogg.se
Postat av: Caroline

Det är rätta takter! :) Bra att göra något för din egen skull, man försummar väl det lite kan jag tänka mig, som nybliven mamma..

Ha en fin dag!

2007-04-14 @ 11:04:43
Postat av: josefine

TACK alla söta!!!!
Viktigt att inte bli lat eller bekväm OM man VILL Något!!

2007-04-14 @ 20:25:55
URL: http://prinsessans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0