Töntig bild

T?ntig bild

Men denna skickade jag hem till mina E idag ifrån konferensen.
Jag tänkte på dem o blev så glad, tänk att de finns i mitt liv?! DET BÄSTA SOM SKETT MIG!!!

Dagen var SÅ härlig, massa positiv energi, bra information o jag är superpeppad! Trött som bara den var jag men det gick över förväntan, man klarar mer än man tror. Kom ihåg det!

Ikväll tar vi lite igen den kvällen vi skulle haft igår, men E småsover på soffan o jag småjobbar. Ska strax gå o köpa någon mat till oss o sen MYSA!!!! 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vad är det ni säljer du och Eivind?

2007-04-14 @ 20:24:57
Postat av: Deci

Du beskriver så fint , Men märker hur lycklig du är . Och dina killar ska vara stolta . Man blir alltid lika glad när man läst din blogg .

2007-04-14 @ 20:26:14
URL: http://deci.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0