UNDERBARA HÄNDER!!

Jag fick faktiskt frågan av min väninna Viktoria då vi sågs i parken i veckan: Vad har hänt med dina händer?
De hade börjat bli flikar av huden som lossnat på vissa ställen ( usch) som effekt av att det varit torr luft i vinter + att jag tvättar mina händer MÅNGA gånger per dag, inte bara då jag kommer hem efter att ha varit ute, efter toalettbesök eller innan jag lagar mat, även före o efter amning o blöjbyten. De var minst sagt utsatta mina händer.

Ikväll har jag prövat Mary Kays SATIN HANDS PAMPERING SET. Ett set i tre steg som luktar underbart o FUNGERAR!! Jag rekommenderar dig verkligen att satsa på ett sånt om du som jag vill ha silkesmjuka händer. Detta ska jag definitivt rekommendera till mina Mammaväninnor o andra o jag kommer använda det så ofta jag hinner. Ett bra tips kan vara att ha det som en kvälls eller helgkvällsrutin! 

Om du villfråga någonting så maila mig på [email protected] 


Nu sitter jag o läser o fixar härhemma o har pratat i telefonen med min mor. Äter mörk choklad o pratar med Ashi på msn, en riktig tjejkväll, såna behöver man ibland!



Kommentarer
Postat av: hanna-evelina

jag har också samma problem,det kanske vore något för mig :)
jag tror också att blöjorna kan vara en stor faktor till narig och flikig hud på händerna.
Jag tror i mitt fall att jag inte tål plasten och kvaliteten i blöjorna :/

2007-03-30 @ 22:47:35
URL: http://hannaevelina.blogg.se
Postat av: josefine

jag tror precis samma sak, har aldrig sett ut så här innan! o nu när du ska jobba så är detta perfekt att ha varje kväll! maila mig! puss o kram o GRATTIS IGEN!!

2007-03-30 @ 22:52:43
URL: http://prinsessans.blogg.se
Postat av: Martin

God morgon. Look to the left ;)
It's banner time!

2007-03-31 @ 01:16:19
Postat av: josefine

Martin: I like!!! Du er best!! :) Ska fikse så adressen virker og =)

2007-03-31 @ 07:49:12
URL: http://prinsessans.blogg.se
Postat av: erica

Produkterna är verkligen jättebra! ett tips, de är sköna till fötterna också!

2007-03-31 @ 21:49:07
Postat av: josefine

erica: ja lika sköna som till händer, perfekt till våren för den som vill ha fina tår i sandalerna =)

2007-03-31 @ 22:28:57
URL: http://prinsessans.blogg.se
Postat av: alice

This is an automatically generated Delivery Status Notification.

Delivery to the following recipients failed.

josefine.nordstrand@yahoo
Så här fick jag tillbaka när jag skickade till dig, vill gärna köpa en tub handcreme :)

2007-04-04 @ 21:59:04
Postat av: josefine

Alice: så konstigt?! Jag ska maila dig om du ger mig din mailadress, annars prova igen till [email protected]

skriv ditt namn o adress så ska du få mitt kontonr!
ha en fin dag!

2007-04-05 @ 09:24:01
URL: http://prinsessans.blogg.se
Postat av: Kim

Satin hands från Mary Kay fungerar verkligen. jag har det hemma jag också. jag och mamma köpte kittet tillsammans när vi var på "hudvårdsparty" - väldigt roande enligt mig, haha :) En väninna till mamma vill att jag ska börja som konsult, men jag vet inte om jag kommer få tiden att räcka till. hur tycker du att det är? har du hela kittet hemma? Kram Kim

2007-04-11 @ 11:04:05
URL: http://girlylicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0