Vi NU!

En dusch kan göra underverk, dagens fräschaste stund är då man är nyduschad o smörjer in sig med bodylotion. Elian är världens bästa på att göra mig glad, jag behöver bara titta på honom =) 
Idag är det inte så gott med gröt eller frukt han vill bara amma, men jag försöker ge honom annat först. Här är vi nu, han drar mig i håret o käkar. Han försöker mysa med håret men det går sådär, som när han ska mysgosa i ansiktet = slag. Haha sötnosen!
Nu slocknar han nog snart om jag vaggar honom, då får jag dagens träning också!



Vi ska möta upp Johanna o AnnaStina sen, ska bli skönt att få i sig lunch + kombinera med underbart sällskap. Vad vore man utan vänner?


Kommentarer
Postat av: AnnaStina

Sötis! Du ser ju hur fräsch ut som helst! Ingen kan tro att du inte sovit i natt ;-) Johanna älskar också att slå i ansiktet och dra i håret *fniss* :-) Nu är hon jätte trött så jag ska skynda att göra mig klar och sen iväg ut. Blir jätte jätte mysigt att ses sen!!
Kramis! :-)

2007-04-26 @ 11:49:07
Postat av: Angel

mysig bild du e jättefin

2007-04-26 @ 12:16:20
URL: http://angelsmode.blogspot.com
Postat av: josefine

Tack söta AnnaStina! Jag bara ler o då ser man oftast ganska pigg ut, det är hemligheten hihi men det vet ju DU! Ses snart!
Angel: tusen tack!!

2007-04-26 @ 12:22:44
Postat av: sofia i gbg men skåning 34

jag instämmer!när man mår bra inuti syns det utanpå!mitt hår blir rakt när jag är down, har annars väldigt självlockigt hår! p.s just nu är det väldigt lockigt;] kraaam

2007-04-26 @ 18:01:26
URL: http://livetsegentligheter.wordpress.com
Postat av: josefine

sofia: absolut!! njut av ditt lockiga hår :) KRAM!!

2007-04-26 @ 20:11:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0