bröllop

bröllop




Jag sa till Jessica att jag vill vara gift NU. Jag vill vara Es fru o att vi ska heta familjen ***.
Att planera o dona o detaljer är ju sååå kul men just nu är nin dröm att någon annan ska lyssna på mina tankar, betala( ja faktiskt!) o planera ALLT! haha drömma kan man ju alltid göra. Om någon vet om någon sån DRÖMönskning i någon tidning eller likande där man kan önska vad man vill så säg till mig. Jag kommer skriva o be!

Lägger hellre alla tusen på en resa där vi kan NJUTA o slippa all stress.

Självklart förstår jag tjusningen med väntan, längtan o allt runtomkring, men så här känner jag idag.

Kommentarer
Postat av: anna

kommer ni ta namnet Aamot eller hur det stavas;) ?!

2007-08-14 @ 22:37:25
Postat av: josefine

vi funderar hit o dit men döpte elian till Elian Nordstrand-Aamodt o kommer nog bli familjen Nordstrand-Amodt tror jag men det blir LÅNGT för E som heter Jan Eivind =)

2007-08-14 @ 22:39:05
URL: http://prinsessans.blogg.se
Postat av: Linis

Jag förstår PRECIS vad du menar gumman, detta håller på att ta knäcken på mig!! haha! Självklart är det jättekul men även skönt att det snart är över jag är Johans FRU!! 3 dagar kvar nu!! Puss hoppas att Er planering går bra och gör som ni vill för det ska vara ER dag!!!

2007-08-14 @ 22:43:33
Postat av: Sara

Jag vill bara säga att jag älskar din blogg. Din blogg är helt fantastisk. Jag är trött på alla mode bloggar och sådant. Och löjligt nog så är jag avundsjuk på ditt liv. Jag tycker verkligen du ska hålla fast vid det du har. Tack för att du gör min dag lite ljusare.
Kram Sara

2007-08-14 @ 22:47:59
Postat av: marieh

Mysig lite familj du verkar ha. =)

2007-08-14 @ 23:04:38
URL: http://marieh.blogg.se
Postat av: SANNA

Hej Josefine! Vill bara s�¤ga att jag absolut tycker ni skall g�¥ er v�¤g. Kan t�¤nka mig att det m�¥ste vara jobbigt och lite kr�¥ngligt med tankar att andra har sina �¥sikter och f�¶rv�¤ntningar p�¥ hur er dag skall vara och bli? Ett br�¶llop beh�¶ver inte vara stort och fl�¥digt f�¶r att det ska vara speciellt. Det speciella och unika �¤r ju att ni tv�¥, du och din �¤lskade E blir man & fru! Hur ni v�¤ljer att spendera dagen �¤r helt upp till er. Jag tycker det l�¥ter fantastiskt att resa bort och bara kunna koppla av och njuta av varandra, slippa stress och press! Vad ni �¤n beslutar er f�¶r s�¥ blir det ju det b�¤sta f�¶r er! Du kommer att vara vacker som en dag, det finns det inget tvivel om! Godnatt.

2007-08-14 @ 23:58:34
URL: http://jagodu.blogg.se
Postat av: Lenita

bra blogg! :)

2007-08-15 @ 00:51:44
URL: http://lenitajohansson.blogg.se
Postat av: Angel

Såna där dagar har nog vi alla som snart ska gifta oss,jag har redan haft många såna och är ännu osäker,för jag vill verkligen vara sambons fru NU.Men sen finns d vissa som inte gillar att jag vill skippa allt d stora men det e ju vårt beslut så i sådana fall blir det bara familjen.Men vi får se.Men i dag känner du nog annorlunda =)Lycka till

2007-08-15 @ 07:36:47
URL: http://angelsmode.blogspot.com
Postat av: evelina

Jag hörde nåt om att i Sverige får inte båda heta dubbelnamn!?
Jag förstår precis hur du känner!! Vi har liksom ni släkt som är väldigt utspridd, därför har vi bestämt oss för en liten cermoni på arlanda innan vi åker på resa med bara de allra närmsta. Sen när vi kommer hem kommer vi ha en fest så alla ändå får vara med och fira! Nåt liknande kanske skulle passa er?
(Skrev typ samma inlägg igår men det verkar inte kommit med!? =) )
kram

2007-08-15 @ 08:01:27
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: Sofia S

Åh, jag håller med! Känner precis likadant, vill gifta mig nu!! Verkligen nu!! Å jag vill också ha nån som fixar allt, annars kommer det nog bli utomlands, eller jag vet inte.. Hihi, det är verkligen inte lätt det där, så jättemycket pengar juh. Utomlands på lång semester med bara familjen känner jag är värt tio ggr mer just nu. men vi får se.. Kram på dig!

2007-08-15 @ 08:11:40
Postat av: Josefine

Hejsan min namne!
Har följt din blogg ett tag och du verkar vara en härlig tjej tycker jag! Jag har dock inte riktigt blivit klok på när ni ska gifta er?
Själv är jag 31 år och gifte mig med min man midsommaren för 4 (oj, vad tiden går!. Vi gifte oss i min "uppväxtkyrka", i en liten by på landet med middag på ett fint pensionat efteråt - inte så mycket fest/dans utan mer fin middag med närmsta släkt och vänner. Det var en underbar dag, den bästa i mitt liv faktiskt! Hoppas att ni har möjlighet att ha det lika roligt och härligt som vi hade!
Det är en skön känsla att vara gift och kunna säga "min man"!
Önskar er allt gott!!

2007-08-15 @ 08:37:59
Postat av: Eve

Är nygift & lycklig. Vill inte göra om det för all planering som var, kunde aldrig tro att det skulle vara så mkt o ta sn tid. men dagen blev en oförglömlig dag & allt var underbart. sen fick vi mkt hjälp av mina föräldrar o svärföräldrar & det var guld värt. Kram

2007-08-15 @ 08:50:15
Postat av: Emelie

EXAKT så känner jag också! Jag vill också vara gift NU och vill inte vänta. Men precis som du så orkar jag inte planera allt och ärlig talat vet vi inte heller exakt hur vi vill ha det. Ena stunden vill vi åka utomlands och andra stunden vill ha en traditionellt bröllop. Kan inte någon bara fixa vårt drömbröllop?? =)

2007-08-15 @ 09:10:03
URL: http://emeliese.blogg.se
Postat av: Anonym

Vilken fin blogg du har =) ser ut att ha en väldigt söt familj=)

2007-08-15 @ 09:16:49
Postat av: anna

söt bild :)

2007-08-15 @ 10:45:22
URL: http://aaccz.blogg.se
Postat av: Mira

Återigen, underbar blogg! Är här varje dag!
På tal om bröllop, så gjorde vi så här:
Vi bjöd våra nära och kära på dop. Vi överraskade våra gäster med ett bröllop efter dopceremonin. Mycket uppskattat och inte så stelt som det annars kan bli. Mycket uppskattat av våra gäster. Och att vara fru är nästan lika underbart som att vara mamma.
Stor kram!

2007-08-15 @ 11:03:38
URL: http://husfrun.blogg.se
Postat av: josefine

tack för alla kommentarer o snälla ord! o vad skönt att man inte är ensam, hade nyss en orolig mamma på tråden som sa att vi ska prata massa bröllop då hon kommer =) KRAM!

2007-08-15 @ 11:09:47
URL: http://prinsessans.blogg.se
Postat av: Carina

Vi håller på att planera vårat pingst-bröllop 2008 just nu... Fullt upp!
Först var vi på väg att åka & gifta oss på Cook Island, men så bestämde vi att vi skulle ha ett kyrkbröllop!
Fick det fina erbjudandet av våra föräldrar i går, de vill betala 1/3 var, så nu delar vi allt på tre! Skönt!

2007-08-15 @ 12:41:14
Postat av: Nina

Hejhej! Idag firar ja ett år med bloggen.. Kommer att bli en massa inlägg från året som har varit.. Kika gärna förbi å lämna en kommentar =)

2007-08-15 @ 13:18:58
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Sanna

Öhh? Vad hände med min kommentar? Hhaha, hoppas du kan läsa ändå. Skickade från mobilen igår, antar något gick ordentligt galet! :-) Hoppas ni har en SUPER dag! KRAAAM

2007-08-15 @ 19:32:16
URL: http://jagodu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0