Gårdagen

Igår då vi vaknade var det sol! Men sen øste regnet ner då Tinna o Alice ( syster o systerdotter) kom in i receptionen. De checkade in o vi gick o kækade lunch i nærheten. Ciao Ciao ær vårt nya stælle =)

Sen lyste solen o vi gick mot Skansen istællet. Det blev en jættevarm dag med stark sol. Mysigt att strosa omkring o bara vara. Såg på alla djuren, åt lunch/middag vid vattnet. Sen gick vi hem o hyrde filmer o køpte godis. E la Elian o jag låg inne i tjejernas rum o myste. Men jag blev illamående o kænde mig febrig. Det kændes som om jag skulle brinna upp men jag var nog bara smått uttorkad o vældigt varm efter dagens bestyr.

Nu har killarna duschat hær o vi ska bara softa på rummet ikvæll, kænner att det behøvs. Jag har inte njutit så hær på længe. Bara mysa o ingen stress, lite butiker också, bra så kan man æta o dricka gott o inte slænga bort alla pengar på shopping. Shoppa gør jag alltid annars ændå!

Idag var vi på Naturhistoriska museet o Cosmonova, KUL! Jag har så mycket minnen dærifrån eftersom jag o Mamma varit dær massor før lææængesen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0