LYCKA!!!

LYCKA!!!

Jag igår på restaurang efter frisörbesöket.

Jag vaknade 4 minuter i 6 o var så LYCKLIG! Elian hade ännu inte vaknat, men jag saknade honom då E lagt honom igår o han inte vaknat något så jag inte fått någon chans att pussa på honom =) Sen vaknade han prick 6 o var hungrig, sen superglad o pussade mig MASSOR! Sen blev han supertrött o käkade o käkade, lite jobbigt då jag inte har så mycket längre så imorgon SKA jag orka ge välling. Men ändå, HELA natten JIPPIE! Dessutom skiner solen o jag måste göra mig klar, har en sak att fixa på morgonkvisten!



Kommentarer
Postat av: Petra

Jättefin i håret! Ha en bra dag :)

2007-08-21 @ 10:01:34
Postat av: Jenny

Så fin du är!!:)Gillar klänningen massor!Har lite önskemål..skulle du kunna visa ett inlägg med "min garderob" eller liknande,du har ju så mycke fina kläder!!Ha det super!

2007-08-21 @ 14:48:36
Postat av: josefine

tusen tack!!!
oj min garderob ær alltfør full før att visa upp =) En dag ska jag ha WALK IN CLOSET ;)

2007-08-21 @ 18:01:34
URL: http://prinsessans.blogg.se
Postat av: Pernilla

Men ammar du FORTFARANDE???? Usch så äckligt! Då är det ju inte för ditt barn du gör det utan för din egen skull. Blähä!

2007-08-21 @ 21:01:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0