mallanlandar hemma!

Imorse kände jag mig SÅ utsliten o kände att jag MÅSTE få fixa mitt hår idag så efter att ha pussat Jessica hejdå så ringde jag La Bionda o kryssade fingrarna för att de hade klipptid! Jippie redan klockan 11 fick jag =) Hos min Karianne som är så snäll!

Så jag snabbduschade, powerwalkade dit SNABBT ( skönt! ) o E kom med bilen o mötte oss. Elian sussade i vagnen o de satt utanför på caféet o myste o jag fick mig en cappuccino jag med =) Sen lunchade vi mysig lunch på Pasta Basta, delade en liten parmapizza, var faktiskt precis lagom. Sen sprang E in o shoppade fotbollsskor o jag in o shoppade några koftor o tröjor på fem minuter o nu är vi hemma.

Ska bara snabbt mata o byta blöja sen möta Bestemor på jobbet o hänga med henne då hon hämtar sin NYA bil!!

Kommentarer
Postat av: Malin

Åh fasen vad skönt att vakna upp och känna att man MÅSTE fixa håret - och faktiskt göra det samma dag man känner så! Fast jag skulle ha otur och inte få tid hos min frisör säkert ;) Riktigt fint är det!

2007-08-20 @ 16:29:47
URL: http://samarin.blogg.se
Postat av: josefine

Ja JÄTTESKÖNT, fast detta är ett poppis place så hade jag TUR! tack!!

2007-08-20 @ 20:56:34
URL: http://prinsessans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0