ordning & reda?

ordning & reda?




Jag som skulle lægga mig TIDIGT o læsa bok o tidningar som jag ligger efter med.. Fastnade hær o fick massor gjort. Kænner infør høsten ett starkt behov av en fin kofta att kura in mig i + ordning på skrivbordet ( plus en kopp te o tænda ljus). Tænk som vi lever efter årstider!?

Sommaren: bli bruna, slappa, semester
Høsten: organisera, mysa in oss, tænda ljus ( gør jag HELA året )
Vintern: handla julklappar, klæ på oss så vi ej fryser, længta efter julledigt o alla høgtider
Våren: panik infør bikinisæsongen, shoppa sommargarderob, planera semester

o så startar allt på nytt :)

Jag ska iallafall skaffa mig ordning & reda på vårt skrivbord.

Bilden var ett mms till E ikvæll: Får jag gå en runda till? ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är så söt :) Gillar din blogg! Håller verkligen med dig om det där med hur vi anpassar vårt liv o sysselsättningar efter årstid. Just nu ser jag fram emot hösten då studentrytmen återfinner sig här i Uppsala!

2007-08-12 @ 23:50:30
URL: http://sunshiiiine.blogg.se
Postat av: josefine

TACK!! Lycka till!

2007-08-13 @ 09:04:34
URL: http://prinsessans.blogg.se
Postat av: Sara

Hur långt är det runt sjön? Här i sundsvall ÄLSKAR jag verkligen sidsjön:)

2007-08-13 @ 10:56:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0