på stan!

på stan!



Jag o Elian på Kaffbrenneriet!

Vi tog tbanan till stan o Elian somnade snabbt så vi trodde vi skulle kunna göra ärenden i lugn o ro, men han vaknde direkt då vi kom till stan =) Han hängde med o fixade allt. Ballonger, bestick o annat tills imorgon.
Delade goda muffins med oss o var supertrött men GLAD! Han skrattade av att se en liten flicka som vaknade i sin vagn. Hennes fötter sprattlade o han blev överlycklig, o jätteledsen då Mamman gick iväg med henne. Sötnos! Så har Johanna varit en stund men Elian har inte varit så intresserad av andra barn förrän sista månaderna o nu verkar han på allvar tycka att det är KUL! Så Johanna, NU DU !!!

Kommentarer
Postat av: AnnaStina

Ha, ha ;-) Så bra att han kommit igång med flörtandet! Ser fram emot att se det i morgon då vi ses! :-) och Johanna kommer bli helt överlycklig!! :-) Hoppas du sover gott när jag skriver det här och det borde jag också göra så nu ska jag försöka lägga mig.
klockan är allt för mycket men jag har varit utan internet heeela kvällen så nu försöker jag uppdatera mig på bloggar och annat :-) Men som sagt - nu sängen! Det blir jätte mysigt att ses imorgon!!! Såg att ni shoppat loss idag och lilla prinsen var SÅ söt i sin prins krona! :-) Och just det ja, nu är det ju lördag plötsligt så: HIPP HIPP HURRA!!! det är Elians dag idag!!! Grattis kramar från prinsessorna! :-)

2007-08-18 @ 01:12:14
URL: http://gizmolinas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0