ring hit o ring dit

Hemma igen, hann ej køpa laddare innan de stængde. Væntade på siba længe... Jag ær bara less.

Ring Siba Sverige
Gjort, de sæger ring Canon
Gjort, de sæger gå in på siba Oslo
Gjort, de sæger ring Siba Sverige

Jag blir så TRØTT!!!!!!!!!!!! Dessutom ær chansen minimal att de fina korten kan ræddas eftersom minneskortet ej læses på en dator heller.... SKIT! Jag tycker inte om att shoppa nya saker som strular, inte bara att de ej fungerar. Man måste åka, vænta, tjata o hålla på. BLÆ!

Kommentarer
Postat av: Kristin

hej,
Vet inte om det var det som var problemet men bilder som du råkat förstöra kan återställas.
http://www.alltompc.se/nyheter/?id=37735
Fast när jag läste om inlägget så kanske det handlade om at det inte fanns någon laddare till kameran :/ Ett försök iallfall :)
kram

2007-08-12 @ 10:49:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0