shopping

Jag hamnade som sagt inne i en butik som hade SIA o lite kläder så här är lite av det jag också fick med mig. 

Underbart pennskrin, mjukt o sött. Jag behövde ett sånt till mina pennor nu när jag äntligen shoppat favvopennorna som jag gillar att skriva med. Gav nästan upp hoppet att finna dem här då Ordning & Reda ej hade dem men fick tips om att de fanns på ARK o det gjorde dem =) Sånt kan göra mig så glad, jag vill inte skriva med ful bläckpenna i min bröllopsbok tex ;)

Mysig mjuk rosa kofta ifrån VILA


Provade den då vi kom hem

Koppar åt mig o E! Detta är på ena sidan.....
O detta på den andra!
Söta att dricka te eller kaffe ur på morgonen tycker jag. 

Doftljus ( en stor passion ) som doftade som mina barbiedockor gjorde då jag var liten, lite hubbabubba =) 

Ha nu en strålande kväll, strax ska jag vara duktig flicka o lägga mig. Har en känsla av att Elian behöver mig inatt om hans tänder gör ont. Ska försöka göra välling o ställa i kylen så jag kan värma snabbt. Min mjölkstockning är borta nu så nu tar jag nya tag att aluta amma helt... 

Kommentarer
Postat av: Urban

Det gör du HELT rätt i!.... Att sluta amma!

2007-08-27 @ 23:07:09
Postat av: Novalie

Fint pennskrin och söta muggar! Jag älskar SIA!

2007-08-27 @ 23:16:38
URL: http://novalie.webblogg.se
Postat av: AnnaStina

Darling! Blir nostalgisk då jag ser ditt pennfodral för de sålde jag på Gizmo... ! De är de sötaste!! Jag har så klart ett sånt ;-) Kopparna var också underbara.! SIA har SÅ mycket sött i den där prins & prinsesse serien. och billigt är det också! :) Vad duktig du är som lägger dig så tidigt, jag är IMPAD!! Själv kommer jag mig väl i säng runt 2 som vanligt ;-) Nejdå, ska försöka lägga mig senast 00.30 idag. Sov gott! Kram. :)

2007-08-27 @ 23:20:04
URL: http://gizmolinas.blogg.se
Postat av: Ella

Vilka pennor är det du använder för att skriva "fint" med? Skulle behöva lite tips till ett fotoalbum :)

2007-08-27 @ 23:21:20
Postat av: angelica

hej vännen! hur är det med er? ni verkar iaf må toppen =) här hemma är allt som vanligt, hösten verkar ha kommit, bara 11 grader nu på em. men mysigt ändå o få klä på sig lite =) såg att du planerar en sundsvalls visit, skoj!! när hade du tänkt dig o komma? kanske hinner träffa er en sväng =) jätte fina bilder! puss puss o god natt

2007-08-27 @ 23:47:19
Postat av: Cille

Sådan mugg har jag på jobbet! Det är ingen annan som vågar röra den :)

2007-08-27 @ 23:52:26
URL: http://cille.blogg.se
Postat av: Angel

Härliga fynd

2007-08-28 @ 08:20:33
URL: http://angelsmode.blogspot.com/
Postat av: Sandra

Åhh jag bara älskar den där serien av prinsess/ prins saker!!!! Bästa!!

2007-08-28 @ 09:32:01
URL: http://www.kanelbulle.blogg.se
Postat av: Erika

Älskar den lukten!! Vart har du köpt ljuset?

2007-08-28 @ 09:32:48
Postat av: josefine

Ljuset köpte jag här i Oslo, säljs på många ställen där de har inredning.
AnnaStina: haha jag var inte så duktig men du vet ju när jag kom i säng =) Hoppas dina naglar blir superfina o att ni myser i kalla soliga luften, hälsa Kjersti så gott! kramar
Angelica: här är det höstluft också 15 grader o sol! Absolut borde vi ses, vi kommer hem den 10 sept! jag o elian! tänker på dig o tjejerna så ofta. kram o puss!

2007-08-28 @ 09:44:40
URL: http://prinsessans.blogg.se
Postat av: josefine

Ella: de heter STABILO point 88 fine 0,4 är oranga med svart kork o vita ränder!

2007-08-31 @ 21:18:08
URL: http://prinsessans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0