sjukling...

Vaccinreaktionen kom lagom tills jag o Elian var ensamma. Vi sov alla tre på soffan o så rusade E iväg för att hämta sin Farfar. Så bytte jag blöja på en varm kille som hade röda kinder o var smått missnöjd. Jag skulle göra lasagne + skogsbärspaj o Elian satt i sin stol o med mariekex, leksaker o Mammasång så klarade jag PRECIS att slänga in pajen iugnen då lasagnen var klar. 

Så spydde Elian då jag skulle mäta hans temp som kom upp i 38 grader, inte mycket men hela han var slapp o missnöjd. Han spydde ut allt som fanns i hans lilla mage o grät. Vi duschade av honom lite o så kom E o Farfar innanför dörren, Sen har jag o Elian legat o myst i sovrummet, han ville bara vara nära o jag har burit omkring honom hela tiden. 

Efter en stund fungerade alvedonen o han satt ute i sin Olderfars famn o åt massa vaniljglass =) Så himla sött, de hade så fin o mysig kontakt. 




Småsjuk liten kille... Men glad ändå, men inte just på bilden =) 

Nu ska jag fortsätta ta hand om vårt hjärtegull som leker med sin present som han fick av Olderfar. E hjälper till att lära hur man använder en pc. 


Kommentarer
Postat av: Cassie

Stackars liten:( hoppas han blir bättre och att ni får en trevlig kväll=)

2007-08-31 @ 18:56:35
Postat av: Sessan

Usch, den där vaksinen alltså *blä*
Stackars lilla prinsen!!
Massa god bättring

2007-08-31 @ 19:02:31
URL: http://www.sessanochprinsessans.blogg.se
Postat av: josefine

TACK!!! Ni är så goa!

2007-08-31 @ 20:06:42
URL: http://prinsessans.blogg.se
Postat av: Malin

Stackarn:/ , Hoppas han blir bättre ! Åhh vilken söt bild på Elian och hans farfar :)

2007-08-31 @ 20:28:07
URL: http://somestupidwords.blogg.se
Postat av: Patricia

Stackars lillkillen! Vaccinerade dottern idag och hoppas att hon inte får någon reaktion. Sist fick hon ganska hög feber framåt morgonkvisten.
Ha det gott!

2007-08-31 @ 22:12:34
URL: http://allrakarastemin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0