tantes corner

Nå syns jeg det var på tide at jeg skrev noe i bloggen til Josefine, siden allerede Jan Eivind og Håvard har gjort det. (altså mine brödre)

Da Josefine var gravid med lille Elian, var jeg den förste som fikk vite det her i Norge. Jeg glemmer ikke da Eivind ringte meg og fortalte at jeg skulle bli tante. Det var et öyeblikk jeg aldri vil glemme. Magen til Joss vokste og ble störreog större. Jeg var ofte på besök og kjente Elian ligge å sparke i magen til Joss. Det var en kveld hvor jeg var hos en hos venn at Jan Eivind ringte og sa "ELIAN ER KOMMET TIL VERDEN" og han sendte masse bilder på mms. Tror ikke jeg sov den natten.

Dagen etter dro vi å besökte alle tre på rikshospitalet og alle sto omtrent å gråt da vi så han. rosa og dödssöt! Etter det har Elian värt min yndlingsgutt og jeg blir glad bare av å tenke på han.. Som Håvard skrev tidligere i bloggen er jeg helt enig i at når man er å besöker bror og Joss er det klart at det er Elian som stjeler oppmerksomheten din med en gang du entreer dören. Han krabber seg mot deg, tar tak i beinet ditt og reiser seg.. og prater gjerne litt. da er det bare å sette igang å leke og det virker som at Elian elsker å bli lekt med.

Selv ser jeg at kjärligheten mellom Jan Eivind og Josefine er så sterk og jeg likte Josefine med en gang Eivind presenterte henne som sin kjäreste. Sammen har de et fantastisk liv og en nydelig unge.

Glad i dere alle og at Josefine og Elian er en del av Aamodt-familien!

Hilsen Heidi Synnöve, Elias tante.

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Vad fint skrivet!!

2007-08-05 @ 20:12:36
URL: http://viktoriasvensson.blogg.se
Postat av: Tessan

Jag säger det igen; vad roligt att ha så snälla släktinga/familjer som bryr sig på ett sånt fint sätt! Elian är verkligen lyckligt lottad! :)

2007-08-05 @ 20:46:26
URL: http://tessies.blogg.se
Postat av: Stina

Åh vad mysigt det är att du "lånar ut" bloggen ibland. Ni verkar verkligen ha en toppenmysig familj.

2007-08-05 @ 21:27:13
URL: http://girle.blogg.se
Postat av: Jeanette

Mysigt med gästinlägg som ni får ibland! Elian verkar ha en helt underbar familj och släkt omkring sig :)

2007-08-05 @ 21:58:17
URL: http://vardagsdagar.blogg.se/
Postat av: josefine

ja hon skrev SÅ fint!

2007-08-05 @ 21:58:45
URL: http://prinsessans.blogg.se
Postat av: Anna

Sött! Jag gillar hur hon lyckas få in Eivinds andranamn Jan också ;)

2007-08-06 @ 08:34:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0