UNDERBAR DAG!!

UNDERBAR DAG!!




TACK TACK TACK TACK alla ni som kom o förgyllde Elians dag! Det är SÅ underbart med vänner o familj! Jag är så glad att ha mött mina MAMAS som jag hänger med o deras underbara barn som är vänner för livet till Elian, jag blir tårögd av lycka då jag tänker på hur mycket NI betyder för mig. Som min familj känns ni då min halva bor så långt härifrån.

Han fick såå fina saker, bara sånt han älskar! Leksaker, bok, kläder o annat skoj! Jag är IMPONERAD över hur fina saker han fick, TUSEN TACK!!! Man känner ju att man inte helt hinner prata med alla men jag hoppas alla hade trevligt. Barnen lekte o lekte o jag blir så lycklig av att se dem busa o röja!

Kommentarer
Postat av: Lina

Grattis till er söta prins på 1-årsdagen! Har följt bloggen nästan hela Elians första år och det har verligen varit roligt att få se honom växa och utvecklas! Kram på er :)

2007-08-18 @ 20:34:38
URL: http://linahalldin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0