underbara dagar!!

Vi har det jættebra ævem om jag nyss vinkade av mina Sundsvallsladies. E o Elian leker hærhemma nu på rummet. Alltså, igår var vi på Skansen o myste o sen åt vi middag i solen vid gamla Tvillingarnas. Men alla bilder ær før tillfællet spærrade på mitt minneskort ( alltså samma sak som hænde direkt då jag køpte kameran). De lovade mig att det var en engångsgrej o bara før att jag ej hannb logga bilder igår så har jag dem ej på pcn heller.... SÅ trist!

Ska leta fram kvittot o HOPPAS att de kan få fram bilderna igen + ge mig en ny kamera. Ska skriva ett brev till Canon och Siba då jag kommer hem om hur dumt det ær att
1. SIBA sæljer minneskort till kameran som CANON ej rekommenderar ( de sæger gå till Expert o køp ett men jag hade redan då køpt med på SIBA)
2. Man måste ha kvittot med sig før att få hjælp, kameran registreras ej på dig som person eller via ditt VISA. Dåligt system før mig som reser o fotar MYCKET o ofta! Tar ju inte med mig kvittot då...

Nog om det. Orkar ej ødlsa min energi på tråkiga saker då så mycket kul sker!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Du kan gå in på siba och ta med ditt visakort, för de kan de söka på!!!!!

2007-08-10 @ 11:13:41
Postat av: josefine

okej...ska kika in dær imorgon med kvittot :)

2007-08-11 @ 01:08:19
URL: http://prinsessans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0