Beslut!

Man kan ju lungt säga att julen går i matens tecken. Softa, äta och mysa. Nyss har jag sminkat Elin och Sara, sen har vi fotat dem och nu äter vi nybakad sockerkaka med hallon i YUMMIE!

Imorgon var planen en tjejmiddag med alla tjejer jag känner som bor kvar i Sundsvall men jag har nog valt en dum dag då nästan ingen kan. Men min älskade ELIN och jag ska ses och luncha, då får hon träffa vår skatt. ÅÅÅ jag längtar. Imorgon ska jag också besluta om jag ska klippa Elian till en kortare frissa.... Eller alltså Moster får klippa och jag bestämmer =)

E och Uffe skrattar så att det knappt kommer något ljud, de ser något på Es dator tror jag.... Killar!

Ps. TUSEN MILJONER tack för FINA kommentarer senaste dagarna. Jag önskar er en FANTASTISK tid nu i mellandagarna!!


Kommentarer
Postat av: Madde

Hej hej!

Om du vill se ngt kul så kolla i min blogg. Har lagt ut en you tube från en bröllops dans. Kanske något för ert bröllop?? Ha ha

Ha det gott
Kram

2007-12-28 @ 00:06:09
URL: http://www.elliesdagbok.blogg.se
Postat av: Johanna

Hej Josefine! Hoppas ni har kanon på julsemestern, det låter onekligen så i alla fall =) Inte för att det är min ensak men jag tycker ni ska klippa lille killen! Han kommer se så mycket större ut, fast i och för sig kanske ni inte vill det. Men jag tror i alla fall att det kommer bli sååå bra! =)

Ha det toppen! kramar

2007-12-28 @ 09:21:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0