Bumble and Bumble

image2607

Här ser ni Elians MYCKET UPPSKATTADE chokladkalender som han fått av Johanna!
Flaskan till vänster (Bumble and Bumble Thickening SPRAY) shoppade jag för någon månad sen då jag var hos frissan men har helt glömt bort den. Men nu använde hon den i mitt hår o det kändes så skönt, håret fick lite mer mellanrum mellan stråna. Jag har väldigt mycket hår o det kan lätt kännas tungt men då hon använde denna spray innan föning så hjälpte det så jag ska börja använda den! Till höger är shampot (Bumble and Bumble Thickening Shampo) jag shoppade nu. Ska testa o se om det är bra! Använder REDKEN EXTREME, shampo, balsam o kur men ska testa något nytt tänkte jag.

Nu ska jag gå in till en övertrött Elian. Hoppas han somnar snart!

Kommentarer
Postat av: AnnaStina

Sweetie! Åå vad du är söt som lagt ut bild på kalendern Johanna gav sin boyfriend :) Också är jag impad över hur duktiga du och Eivind är på att komma er ut och äta bara ni två :) Här har jag haft en jobbig kväll med en prinsessa som INTE ville sova men nu sover hon, sen 2 minuter tillbaka.. What a night.. ;) Dags för mama att softa nu. Puss! :)

2007-12-02 @ 22:01:23
URL: http://gizmolinas.blogg.se
Postat av: jossan

den där sprayen låter skitbra!
var kan man köpa sån? i sverige...
hos frisörerna kanske?

2007-12-02 @ 23:54:01
URL: http://jossansnya.blogg.se
Postat av: Josephine

Söt blogg!

2007-12-03 @ 02:42:52
URL: http://jossposs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0