GOOD NEWS, LYCKA, JIPPIE!!

Bara för skoj testade jag min mac som jag gömt i min rosa dataväska... Så startar den o fungerar!... Dammsuger o testar igen, tangenterna är lite SEGA MEN MEN MEN jag hann lägga över resterande bilder så nu finns ALLA backupade på min extra hårddisk. Jag är SÅ happy!!

Nu har jag skaffat en egen försäkring på den för den fungerar faktiskt igen, ska bara flirta med min bror som BORDE vilja rengöra den =) Nu sover Elian ute o jag ska ta en dusch. Förresten, så kul att ni gillade FAB MAMA-smycket. Detta var egentligen bara tänkt som en egen grej MEN ni kommer få ett bra erbjudande här inne så håll utkik, eller tipsa er kille, Mamma, Farbror att kika in här idag så kan de kanske hitta julkklappen åt dig eller någon annan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0