GRATTIS MANNE!!!

Dagen då Manne föddes satt jag i en bil på Gran Canaria där jag bodde på väg hem ifrån IKEA med Jerry. Vi hade shoppat till hemmet o det ringde med okänt nummer... Jag fattade direkt att det var min Bror som ringde.

Jag fick veta att han fått sin första son o jag hörde hur lycklig o stolt han var o SOM jag älskar denne lille sötnos MANNE! Vi önskar dig världens bästa FÖDELSEDAG vännen o hoppas presenten kommer fram i tid. Vi ÄLSKAR dig!
image2692
Årets julkort ifrån Manne o Hannes. Brorsorna SÖTNOSAR!

Puss o Kram / Faster med familj

Kommentarer
Postat av: Mercedes

vad söt! :) hoppas han får en toppendag!

2007-12-10 @ 07:51:29
URL: http://fyradygn.blogg.se
Postat av: Mercedes

hans bror var också supersöt, haha. Kom på efter att det lät lite elakt :))

2007-12-10 @ 07:51:56
URL: http://fyradygn.blogg.se
Postat av: Josefine

Vill bara skriva att jag blir så glad av att läsa din blogg=)
Det är så härligt att vara mamma och du beskriver det så bra! Många gånger känns det som att det är mina egna känslor, som du skriver ner ;)
Sitter på jobbet nu och längtar efter mina barn. Ha nu en riktigt bra dag! Kram till Josefine från Josefine, 2 supermammor =)

2007-12-10 @ 09:48:31
Postat av: Linda

Hej svägis!
Manne blev verkligen jätte glad för paketet, speciellt när han trodde att all paketöppning var över, och sedan kom jag hem med posten. Jippie sade han. Vi hoppas att vi kan ses framöver snart!
Massor av kramar till er!
Love you! Pussa Elian ifrån oss! Manne, Hannes & Martin hälsar också!

2007-12-10 @ 22:24:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0