IKEA o största miraklet i vårt liv!

Hemma efter IKEAkväll med svärmor. Sen hem o packa upp kuddar, ljus, bord o annat. Mysigt vardagsrum / matsal blev det. Är så glad jag har min familj här. Vi ( Heidi, Grethe o jag) lyssnade på julmusik o myste.

Imorgon dagis kl 9.00 sharp. Det går förvånansvärt bra att komma iväg. Fokuserad o färdigduschad då E går till jobb så fixar sig allt. Elian hade förresten varit tokmammig då jag gick mitt i läggning. Gått omkring o sett efter mig o underläppen darrade o sen gråt. Uff uff lille vän, Mamma VET att du kommer få det SÅ bra på dagis o jag kommer hämta dig DIREKT då du piggnat till efter lite frukt efter sovstunden o DÅ ska vi mysa, busa, leka, läsa, kramas, pussas, prata o dansa som vi gjort varje dag de MEST UNDERBARA MÅNADERNA I MITT LIV!!!! Du är det BÄSTA som skett oss, vårt mirakel! Men nu måste jag börja dra in lite cash här i huset, vara lite social på jobbet o du kommer få massa nya lekkompisar. Ok?

SOV SÖTT!



Längtar till sommaren....då om inte förr blir vi Man & Fru Aamodt.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vilket fint inlägg.

Vet att jag har frågat förr men undrar igen om du har lite oslotips att dela med dig av? Skulle vara super :)

2007-12-04 @ 23:45:14
URL: http://lolly.blogg.se
Postat av: Annie

Stumpan! Du vet att jag redan drömt om ert bröllop och det kommer bli toppen, det är jag säker på! Med sån kärlek, vad kan gå fel liksom? Massa pussar och kramar till er!

2007-12-05 @ 00:06:07
URL: http://annieds.blogg.se
Postat av: FRIDA

Kan du inte lägga in lite mysiga bilder från sjukhuset..då erat lilla mirakel kom till världen :) kramis

2007-12-05 @ 01:14:30
Postat av: Josefine

Åh det kommer gå super på dagis :) Börjar du jobba denna veckan?

2007-12-05 @ 08:31:01
Postat av: Karin

Kommer ihåg vilken ångest jag hade när jag skulle lämna mitt första barn på dagis för första gången. Det gick naturligtvis bra även då tårarna var stora som krokodiltårar då jag gick. När hon inte såg mig längre var tårarna borta. Känslan att komma och hämta sitt barn efter jobbet är obetalbar, vilken glädje och kärlek!!!Lycka till med erat "nya" liv, hoppas att du hinner fortsätta blogga på ditt underbara sätt!!

2007-12-05 @ 14:05:24
URL: http://karinsreallife.blogg.se
Postat av: josefine

Lisa: hej!! förlåt om jag varit seg att svara. Oslotips... Jag tycker du ska:
SHOPPA: i Bogstadveien (här ligger H&M, ZARA, GUCCI, ACNE, KEML, TATLER mm ( Majorstua) + Sten & Ström i byn + Aker Brygge ( mysigt strök att ta ett glas vitt på efter shoppingen!)+ HÖYER som jag VET att AnnaStina skulle ha rekommenderat =) o hon är ett shoppingproffs. Marknader hittar du på mysiga Grynelökka där du kan ta söndagens myspromenad. Blå marknad vid ån startar kl 12 eller 13 varje söndag o nu innan jul finns det även julmarknad.
ÄTA:
DELICATESSEN,tapas som smakar ljuvligt! Ligger på Grynelökka längst ner mot ån.
San Leandro på Vika eller Majorstuen har också goda
tapas!
YAYAS mysigt thailändskt ställe med plasttallrikar, bra priser o all inredning importerad ifrån Thailand. Finns på VIKA ( nära Aker Brygge) o på Majorstuen på Industrigata.
KLOSTERET, bara tända ljus i en källare, romantik!
ORO, fin restaurang vid Rådhuset.
PARTAJA: starta med en flaska CAVA på CHAMPAGNERIA på Frogner o sen kan ni ta er vidare till Betiz för crazy mix av jazz, partymusik o speciella människor. Mer Classy Odeon, men lite too much för min smak. Hmm jag är ingen partyprincess anymore.. Livingroom är kul men dit måste man nog ha nyckel.
Ta ett glas vin på SAS Plaza Sky Bar i byn ( vid Jernbanetorget så får ni fin utsikt )
Just det ni kan parta på Stratos vid Youngstorget!
Nu måste jag vara social med E innan han åker till en vän, maila gärna om du undrar nåt!! TREVLIG RESA! kramar
Annie; I know, blev SÅ glad över ditt fina sms!!! LOVE you! PUSS
FRIDA: titta in i augusti 2006, där finner du dem!kram
Josefine: tack tack!! ja imorgon lite :)
Karin: tack tack tack!! stor kram

2007-12-05 @ 19:37:13
URL: http://prinsessans.blogg.se
Postat av: Lisa

Åh, tusen tusen tack! På söndag åker jag och nu längtar jag ännu mer :)

Tack igen!

2007-12-06 @ 10:32:48
URL: http://lolly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0