Julelunch!

Elian sover just nu ute på balkongen. Han sover bara 45 min på dagis nuförtiden så han är nog helt utsliten. Så jag ska passa på att njuta dessa minuter av stressfri stund. Då bloggar jag = )

Här är lite jullunchbilder:


Siljes sista dag på jobbet, go tjej som ska vidare till ett jobb inom marknadasföring. Lycka Till vännen!
(Vi avtackade henne igår med tårta och present.)


Jag & Zryan. Hon & hennes familj reser imorgon till Thailand för att fira jul, hennes födelsedag & nyårsafton. Trevlig resa & GRATTIS sweetie!!! ( den 25 dec)



Finbesök på jobbet! Han hittade ett tomt kontor...Tänkte kanske att det passar honom om några år!?

Ikväll ska vi packa härhemma, så jag kommer tillbaka senare! Kram sålänge!

Kommentarer
Postat av: Alvas Pappa

Ah!!! Det där fattar Alvas mamma inte, att blogga kan vara avslappning alltså! I'll show her!!

BTW; kolla en rolig länk hos oss idag!!

2007-12-21 @ 17:42:34
URL: http://alvaplutten.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Ja man kan ju förstå Alvas mamma.

2007-12-21 @ 18:52:46
Postat av: nasi

det brukar bil så

2007-12-21 @ 19:50:59
Postat av: josefine

=)

2007-12-21 @ 22:54:03
URL: http://prinsessans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0