Kaos dag

Så, nu har jag skrapat bilen också, parkeringsgarage.... Jaja ingenting blir bättre av att tänka på det. Vi ska taxera skadan imorgon. Tror IF är bad karma för mig..Har varit i kontakt med dem idag. Nu äter jag middag. E skulle fixa och då blev det norsk julmat...Hmm..

Jaja dagen idag är egentligen TOPPENBRA! Jag har sålt bra, hämtat en GLAD kille ifrån dagis som kramade mig massor, kramade sin fröken och började leka igen. Ville knappt gå hem. LYCKA! Att han trivs alltså. Sovingen går sådär, han vill gärna bli vaggad / dragen i vagn inne=dagisfröknarna får knappt andas. Måste lösas. Första åtgärd, vi ska sluta vagna honom!

Detta FINA ljus har Elian gjort helt själv idag i bivax. Det var ett skämt alltså, han försökte mest äta upp det så jag tror han fick lite hjälp att göra detta! :)



Nu ska jag äta lite julmat här...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0