Mama i soffan!

Nu sitter jag i soffan och ser ett juligt matprogram på tv4, rött och mysigt. ÅÅÅ så skönt att ha rent hemma, vara nyduschad och ha en son som sover. Han skrek som om han skulle få panik då jag la honom och jag stod kvar och tröstade, kramade men testade tillslut att bara gå ut. Vips så var det tyst och jag skurade golv med julmusik på högsta volym. Han sover nu gott!

Imorse då jag berättade för E om drömmen grät jag hejdlöst och i duschen fick jag känslan igen, ni vet när man inte kan sluta tänka på något hemskt. Usch, jag hoppas få slippa hemska drömmar inatt. Nu äter jag middag, fil med pepparkakor ( mitt nya must have) och färskt bröd med smör och tunn skinka.

Kommentarer
Postat av: Satu

Åh det låter härligt.

Men det andra låter ju fruktansvärt.

Jag själv drömmer nästan aldrig-el jag kommer inte ihåg nått ialfall.

Sovgott,och hoppas ni får en god sömn!

2007-12-17 @ 20:02:37
URL: http://satuelisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0