Morgonshopping

image2860
Shoppat! Elians barnehagesekk/dagisryggsäck.
Denna blir perfekt då han ska på tur och ha med matsäck.

Inatt vaknade vårt mirakel klockan 3 och ville ha välling + MAMMA. E bytte blöja men det godkändes endast om jag samtidigt höll i handen. Oj oj sötnosen. Jag bestämmer mig för att tänka att han behöver mig lite extra just nu pga. jobb, dagis plus resa. Så det är helt okej, allt är okej så länge man älskar. Elian gav oss sen sovmorgon till 8.45, REKORD. Soft frukost och nu är E ute i backen. Han ville SÅ gärna åka och snäll som jag är så sa jag okej =)

Han är världens bästa och denna Åreweekend har varit som balsam i själen för oss. Massa pussar och kramar och inte en städdiskussion. Kanske det är svaret på alla småbarnsföräldrars "tuffa tider"? Jag menar, att få en bebis är FAB men också mycket som ställs om men framförallt SÖMNBRIST. Jag blir så ARG då jag inte får sova och ja....Men på hotell får man god mat, service och sängen bäddad. I like! Så nu får nästa bebis snart komma.... =) OM vi kan bo här alltså.

Nu ska jag ta en snabb dusch sen ska jag och Elian ta en tur ner till byn. Shoppa leggings, äta lunch och mysa står på schemat. Önskar er en FAB dag.

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Vilken fin ryggsäck!

2007-12-26 @ 11:09:53
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Jessica

Låter som om ni har en alldeles underbar julhelg!

Grattis på födelsedagen i efterskott!

//Jessica

2007-12-26 @ 11:34:37
URL: http://jezza.wordpress.com
Postat av: Satu

Ja-grattis i efterskott josefine! =)

2007-12-26 @ 17:28:05
URL: http://satuelisa.blogg.se
Postat av: ashi

Ja vennen - det er sant som du skriver. Vi har en prins her og som stadig våkner om natten igjen. Slitsomt- men vi overlever :) Bra dere koser dere og får slappet av. Dere er verdt det beste! Puss og klem

2007-12-26 @ 20:26:00
URL: http://ashi.blogg.no
Postat av: Linnéan

Varför skulle E inte få åka skidor? :P Klart han ska få om han vill!!

2007-12-26 @ 21:58:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0