På väg ut!

Nu ska vi klä oss o gå ut! Pepes Pizza here we come.

image2753
Dansar!

Kommentarer
Postat av: MALIN

Du och Din familj är så vackra. Jag bara älskar att läsa din blogg och följa med er på "nya äventyr" i vardagen/helgen. Det är så kul och man får även mycket inspiration. Ni har väldigt snyggt hem också! :) Ha en underbar julafton med mycket mat och mys :)

2007-12-16 @ 16:37:08
URL: http://maaaliiin.blogg.se
Postat av: Souvisa

Hejsan Joseifin! Jag lägger in svar här ist. Såg att du hade fått en massa svar på de andra inlägget. Jag(25 år)är mammaledigt med våran son som är snart sex månad. Cevin heter han. Oxå har vi storatösen som är snart tre år, Isabella (Bella bus=). Jag bor tilsammans med busungarnas pappa Jimmy som oxå e 25 år. Vi har känt varann sedan barnsben, gått i samma klass. Han frågade "chans" på mig då vi gick i fjärde klass..hihi.Vi bor i Göteborg.

Jag kommer egentligen fr. Thailand, född Bangkok. Flyttade till Svea när jag var ca. 8 år med family=)

Mannen ska får ett par jeans oxå ev. en tröja med. Flickan ska får en dockvagn o för lillgrabben blir det leksaker som skramlar (det älskar han).

Ha en trevligt forts. på kvällen nu=)

2007-12-16 @ 17:45:36
Postat av: v

Hej. såg att det blev en jobbig natt till... men nu kan det väl bara bli bättre ? :) Jag börjar känna mig förkyld och näsan rinner. När jag kom hem från jobbet idag såg jag vem som smittat mig. Vår lilla pojke var alldeles snorig han med! det är verkligen den årstiden nu när det går allt möjligt, suck. nu är det bara att hoppas att man är bra i jul. Eller hur?

2007-12-16 @ 18:02:31
URL: http://www.stamningsfullt.blogspot.com
Postat av: C

Jag svarar här istället... :)
Är 25år (född 82) har en jätteoplanerad men mkt avgudad son på 2år, lever i villa tillsammans med sonen och hans pappa (född 80). Vi hade varit tillsammans i knappt 1år när jag blev med barn! Jobbar som ekonom på ett försäkringsbolag och håller på att vidareutbilda mej. Vi ska inte köpa några julklappar åt varandra för vi ska helrenovera huset i mars men igår fick jag minsann min efterlängtade Mulberry Bayswater av min sambo ;-) Älskar din blogg! Välkommen in i min som snarast ska startas upp igen! KRAM!

2007-12-16 @ 18:43:59
URL: http://upptagnamamman.blogg.se
Postat av: Souvisa

oj såg att jag stavade bl.a ditt namn fel...har en kompis som stavar så jag skrev. ¤pinsamt¤ eftersom jag läser ju din blogg flera ggr i vecka=) kram!

2007-12-16 @ 20:38:18
Postat av: Linda

Hej!
Är det Efva Attlings halsband- Amor Vincit Omnia?
Kolla gärna min hemsida o bloggen på den www.lindaasp.se
Fin blogg har du iaf!

2007-12-16 @ 21:15:41
URL: http://www.lindaasp.se
Postat av: josefine

MALIN: tack så jättemycket, så härlig du verkar! Jag önskar er detsamma! Varma kramar
Souvisa: GRATTIS till din stora kärlek och era barn, underbart att höra om kärlekssagor i tider som dessa då många barn inte bor med mamma och pappa!kramar
v: precis, krya på dig!!!kramar
C: tack snälla du för fina ord!! Och grattis, det var inte en liten julklapp du fick direkt. Ha en underbar jul!kramar
Linda: nej det är ifrån namnsmycken.com kram

2007-12-17 @ 19:46:58
URL: http://prinsessans.blogg.se
Postat av: Thenews24

Good site, good idea, but, in my humble opinion, you need change design...

2010-12-08 @ 08:16:50
URL: http://www.thenews24.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0