Shopping!

Väldigt mycket shopping, men kan tyvärr inte visa allting då jag inte vill att alla ska veta vad de ska få i julklapp =) Tulipaner nedan köpte jag på en mysig liten butik som säljer teer, kaffe, ljus o vackra lampor. Perfekta då jag ibland glömmer att shoppa färska ( eller inte hinner).  Förut shoppade jag alltid med barnvagnen men nu är livet mycket jobb, dagis, laga mat. De stunder vi har ska vara njutningsfulla. Jag o Elian låg o bara o myste då han vaknade förut. Han kramade mig o gosade med mitt o sitt hår. Han var varm o go i sin ulldress som är väldigt utsliten nu men fyller sin funktion. Under det hade han sin marinblå ull ifrån JOFA ( babyshop). Sen då han vaknade sprang han omkring i det + uggs o en munkjacka i beige o militärgrönt ifrån GAP ( tack Stefan o Petronella!). Söt var han men jag fotade inget.

Iaf så är jag så nöjd med åkpåsen som höll varm idag i minus 8 med bara tunn ull under. Det är mycket tack vare att man verkligen kan gosa in barnet då det ska sova, huva runt ansiktet o dragkedjor runt + att den är bred o skön. Nu duschar killarna o sen är det gröt + sova. Vi ska baka ut pizzor då Elian lagt sig. Han åt rester ifrån igår, potatis, karbonade ( typ en köttbullsbiff =)) min brunsås o lingonsylt. Han var helt tyst o åt o åt o åt....KUL!






Kommentarer
Postat av: Sofia S

Håller med, åkpåsen är underbar! Skönt att slippa ha för mycket på dem under, och den är så smidig att knäppa upp när man kommer in i butiker osv. Väl värd sina pengar! Kram kram

2007-12-14 @ 18:32:26
URL: http://sofiass.blogg.se
Postat av: Pethra

Jättefina tulpaner för att vara oäkta, hoppas jag också springer på sådana någonstans för det här med levande blommor och växter är inget jag borde få ha hand om :o)
Ha en underbar kväll!

2007-12-14 @ 18:39:14
URL: http://pethrelitan.blogspot.com
Postat av: Lina

Du har en väldigt mysig och trevlig blogg!!

2007-12-14 @ 19:01:57
URL: http://www.liihna.webblogg.se
Postat av: linda

hej hopp! vart har du köpt den där snygga vasen?
kraam

2007-12-15 @ 00:03:05
URL: http://tabortallaord.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0