Sin första fest!


Idag ska Elian ha NISSEFEST på dagis. Alltså tomtefest =) De ska klä sig i rött, äta risgrynsgröt och se film med de större barnen! E har nyss klätt vår lille tomte och jag äter frukost. E ska lämna idag på dagis, annars gör vi det tillsammans.

Jo, så ni vet! Jag kollar aldrig igenom mina inlägg. Då skulle jag ha mycket mindre bloggtid om jag var petnoga. Jag skriver ifrån hjärtat och klickar på spara och publicera. Det är därför det är ärligt och sant. Ibland ser jag stavfel i efterhand och rättar till dem. Men annars räknar jag med att ni förstår vad jag skriver ;)






Kommentarer
Postat av: Becka

Vi förstår mycket bra vad du skriver!!
Och om jag får säga vad jag tycker så läser jag mycket hellre en blogg som är levande och varm än en som är korrekt från första till sista punkten.
Nej, lite själ måste det finnas!!

Ha en bra torsdag!!

2007-12-20 @ 10:02:37
URL: http://www.beckasin.net
Postat av: Tess

Hej Josefine! Har följt din blogg ett tag nu och det är sååå mysigt att läsa! Elian är ju dessutom sååå söt :)

Man förstår alltid vad du skriver även om det är stavfel, vem bryr sig ;)?

God jul och gott nytt år :! Har du förresten nån aning om vad du ska ha på dig på nyår :)?

2007-12-20 @ 11:19:52
Postat av: Emma

Haha. Nää fy va gulligt. NISSEFEST. Är allt verklgien så puttenuttigt i Norway som man tror? :)
Jag läser denna blogg som jag borstar tänderna. Ibland grundligt ibland ögnar jag igenom. Men jag gör det every day! Tror det är för att jag trivs här. Du verkar vara en livsnjutare.. och sånt smittar av sig. Fortsätt blogga. (ps. Har blogg själv.. maila om du mot förmodan vill ha lösen osv.. vill inte ha public:) Kram genom internet och ha en fin dag!

Postat av: Anonym

Tack för en lovely blogg som lyser upp min vardag!! Älskar den!! Du verkar vara en underbar människa!

2007-12-20 @ 15:13:50
Postat av: jill

Har nedan försökt försvara mig då mitt lilla påpekande om syftningsfel ledde till att folk gick in på min blogg och skrev hemskt arga saker.

Kram-kram

2007-12-20 @ 16:28:51
URL: http://wegerup.blogspot.com
Postat av: josefine

TACK snälla ni underbara!!!kramar

2007-12-20 @ 22:08:09
URL: http://prinsessans.blogg.se
Postat av: linda

det spelar väl ingen roll om de är något stavfel, jag älskar och läsa allt du skriver. :D fortsätt med de!

2007-12-20 @ 22:17:59
URL: http://tabortallaord.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0