tokigt!

Elian var verkligen supertrött men kunde inte somna... Har vagnat honom nu i över en halvtimme o nu sover han. Har ringt o sagt att vi blir lite sena. Bättre det än att han är stuptrött o mammig. Lillvännen! Tror han känner att förändringar sker o protesterar lite... Han har ju först legat i min mage sen varit med mig VARJE dag sen han kom ut till oss i världen. Inte konstigt han protesterar =) Jag satsar på att starta på jobb måndag.

Idag har jag på mig min lila tunika ifrån Åhléns, grått linne under H&M + mörka stuprör 2 blocks south.


Kommentarer
Postat av: Oddnatalia

Enjoy your website very much. Good job!

2008-11-05 @ 12:09:31
URL: http://oddnatalia.20six.nl

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0