Jag!

Jag!

Jag idag, ganska trött men har bestämt mig för att köra på nu för att få Elians ovana att äta på natten att försvinna. Han får i sig så mycket om dagen ändå att han klarar sig, plus att jag ammar honom då han sover vid 00 då jag lägger mig. Den tiden ska flyttas till 22-23, orkar inte vara så trött om morgonen som jag är nu.

E, min ängel kom hem med fetaost o blöjor så jag behöver inte gå ut. Fetaostpaj är klar nu inför lunch hos oss idag. Städat har jag ej hunnit, tycker vi inte gör annat. Men det går ändå, allt behöver inte vara perfekt, jobbigt att ha så stort ibland :)

Elian har sovit LÄNGE nu, ända sen E kom hem med grejorna. Jag har hunnit sminka mig, klä på mig, vikt tvätt, gjort pajen, gräddat den......han är helt slut verkar det som! Eller så är nya vagnen SÅ mysig =) Han ligger i den nu på sovrummet i sin pyjamas.

Kommentarer
Postat av: Nina

Jag tycker du ser söt och fräsch ut som vanligt. Du är jätte duktig som hinner med allt detta måste jag säga.
KRAM

2007-02-21 @ 11:44:53
URL: http://ninisens.blogg.se
Postat av: josefine

Vad gullig du är, tack så mkt!Kram

2007-02-21 @ 12:24:51
URL: http://prinsessans.blogg.se
Postat av: Emma

Hej!
Vad söt du är.
Hmm, har du en svart klänning på dig? Varifrån kommer den? =)

2007-02-21 @ 13:02:06
Postat av: Maria

Du verkar ha rätt attityd när det gäller hans sovande, både han och du behöver ju nattsömn!
Om du vill så kan du kolla in på www.annawahlgren.com och få fler råd om nattsömnen, och allt möjligt annat också!
Jättetrevligt forum med lugn och saklig atmosfär.. tycker jag iaf! Och råd om allt mellan himmel och jord för både stora och små!
Ha det bra!

2007-02-21 @ 15:07:13
Postat av: josefine

Emma: en H&M divided med fickor i mysmaterial tack så mkt :)
Maria: tack!!

2007-02-21 @ 19:04:23
URL: http://prinsessans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0