Mysig dag!

Mysig dag!

Kom oss ut en minisväng först med vagnen är sned, ska fixas på tisdag. Ska nog ha vår sittvagn /resevagn undertiden o bara ta korta svängar! Handlade gott bröd på Baker Hansen o pålägg + cappuccino! Sen hem o myste o pratade. 

Nu kommer E hem!
Undrar om blöjan kan vänta eller om jag måste byta...

Nyss låg Elian på sin fårskinnsfäll o lekte på magen, upp med rumpan o han kommer framåt. Men han vänder sig inte åt sidorna, han måste få upp benen så sker det snart. Men lägger jag honom på sidan så ramlar han över på magen o står i krypläge. Allt kommer, jag orkar inte stressa. Han är ju så underbar! Idag har han ätit:
banan
grönsakspuré
päronpuré
+ massa vatten o lite mjölk
Ikväll ska vi MYSA, laga god mat o hyra film.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Nej, stressa inte! Hán kommer fixa allt ändå, i sin takt. Njut av ni har världens finaste kille.
Hoppas och önskar er en riktigt härlig helg.

Kram på dig

2007-02-09 @ 16:56:51
Postat av: Suzanne

Gumman!!
Jag har unnat mig kläder idag.
3 st tunikor fr Gina så jag kommer att kunna ha dom efter graviditeten oxå =) GLAD!!!

Elian är en superduktig liten matälskare!!

KRAM

2007-02-09 @ 18:06:36
Postat av: Suzanne

Gumman!!
Jag har unnat mig kläder idag.
3 st tunikor fr Gina så jag kommer att kunna ha dom efter graviditeten oxå =) GLAD!!!

Elian är en superduktig liten matälskare!!

KRAM

2007-02-09 @ 18:07:46
Postat av: Suzanne

Gumman!!
Jag har unnat mig kläder idag.
3 st tunikor fr Gina så jag kommer att kunna ha dom efter graviditeten oxå =) GLAD!!!

Elian är en superduktig liten matälskare!!

KRAM

2007-02-09 @ 18:08:58
Postat av: hanna-evelina

visst menar du bröstmjölk? :)

2007-02-09 @ 22:04:58
URL: http://hannaevelina.blogg.se
Postat av: josefine

Sanna: tack! jag tänker så också!
Detsamma!
Suzanne: BRA det är du värd, tack så mkt! PUSS
Hanna: jepp :)

2007-02-09 @ 22:38:19
URL: http://prinsessans.blogg.se
Postat av: Idha

va duktig e är!! N kan fortfarande inte krypa, jag brukar försöka ställa henne i rätt ställning, men hon sätter sig bara upp igen :) däremot vände hon sig från rygg till mage före 3 mån, men från mage till rygg har hon bara kunnat nån månad... längtar tills hon går, fast det har ju sina nackdelar det med...rörig kommentar blev detta.
Tror att E kommer att vara snabb, han verkar så aktiv!
Ha en trevlig helg!

2007-02-09 @ 23:19:09
Postat av: josefine

Idha: jag tror bara han är väldigt matglad, så vi har lite tur. Ja jag tror man ska njuta av att de är lite sega som hans farmor säger, lugnet försvinner nog snabbt sen :) PUSS på dig o dina sessor!

2007-02-10 @ 10:16:32
URL: http://prinsessans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0