party!

Vi åkte till ett uteställe som jag inte går på annars men det var jobbvänner som skulle dit så vi tänkte, varför inte!? Men så kom de inte förrän efter en stund så vi dansade på o hade trevligt ändå, MEN dit ska jag inte gå igen, inte helt min smak av place..... Men skoj hade vi, jag o E har alltid så kuligt då vi går ut ihop, kom väl hem vid 1 o slocknade nere i gästrummet o sov som stenar till kl 9. Nu leker vårt hjärta på golvet o jag ska duscha o gå ut en prommis med vagnen!!

party!

Kommentarer
Postat av: Nina

Hej vännen, du är verkligen jätte fin i håret. Kul att gå ut bara ni kan jag tänka mig, det behövs lite egen tid också :)
Ha en skön söndag.
KRAM

2007-02-25 @ 11:06:30
URL: http://ninisens.blogg.se
Postat av: Anna

Ja, tjejer borde ge varandra komplimanger oftare. Tjejer överlag är ju annars ganska snåla med det! För mig betyder det nåt extra när man får en fin komplimang av en tjej, det känns äkta på nåt vis.
Tänkte också fråga vilken färg du har i håret?, kanonfin!

2007-02-25 @ 11:12:51
Postat av: Erika

Varför inte gå dit igen om ni hade kul?

2007-02-25 @ 14:42:04
Postat av: josefine

Nina: o tusen tack! ha en mysig dag!!
Anna: ja absolut! loreal excellence, extra ljus naturblond!
Erika: nej det är inte min typ av ställe bara

2007-02-25 @ 15:29:16
URL: http://prinsessans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0