SPARA!!

Jo, varför jag inte helt är inne på lösenordsskyddad blogg är för att jag vet hur det är då man ska in på en sån, önskar det inte bara var STOPP utan att man kan maila personen som har bloggen. 

SÅ, om jag en dag av en eller annan grund spärrat bloggen spara min mail:

[email protected]

Vet att det kan vara sjuka människor som mailar mig då också men hoppas att de inte orkar gå den vägen för att få läsa om mitt helt vanliga liv, men jag har så många goa, söta läsare som jag gärna behåller!!!!
Svårt att dra gränser i cyberrymden.

Kommentarer
Postat av: Ella

Vad lustigt, jag satt precis och tänkte på det här. Jag har läst din blogg ganska länge nu men jag har först nu på sitonde börjat kommentera. Vet inte varför det har dröjt. Jo jag satt och funderade och blev lite rädd att din blogg skulle bli lösenordsskyddad. Det hade verkligen varit så tråkigt då jag älskar att läsa din blogg och hade verkligen saknat den. Så TACK för att du la ut din mail ikväll :)

2007-02-28 @ 22:22:58
Postat av: Helena

Säger som tjejen här ovanför, tack så mycket för att du la ut mailen utifall du lösenordsskyddar någon gång =) Med tanke på att jag läser din blogg flera gånger om dagen och vill verkligen fortsätta med det =)

2007-02-28 @ 22:42:30
URL: http://misshoneypie.blogg.se
Postat av: Kicki

Verkligen snällt av dig Josefine att lägga ut mailen, jag läser också din blogg ofta, så det ska bli kul att fortsätta, även om du lösenordsskyddar den :)

Ha en fortsatt bra vecka!

2007-02-28 @ 23:03:26
Postat av: jenny

va snällt att du la ut din mailadress, hade varit tråkigt om man inte hade kunnat läsa din blogg längre. Den är så bra!

2007-02-28 @ 23:07:23
Postat av: josefine

Det var så lite så :)

2007-03-01 @ 08:58:50
URL: http://prinsessans.blogg.se
Postat av: Milla

en till här som dagligen läser din blogg=) å hoppas att kunna göra det i fortsättningen oxå;) hälsningar från Finland!

2007-03-01 @ 11:42:13
Postat av: Ulrika

Även en till från Finland som läser din fina blogg. Hoppas du fortsätter blogga!

2007-03-02 @ 18:15:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0