TACK!

TACK!

TACK alla ni underbara som grattat oss. Vi kom nyss hemifrån bio o filmen var BRA men fruktansvärt hemsk. Tänkte så mycket på min underbara vän Charlotte som bott i Afrika o sett så mycket hemskt. Det värsta är att man inte förstår hur hemskt människor har det, jag satt med ett stort dåligt samvete över hur lite man gör o vad som kunde göras. Samtidigt satt vi o höll handen som nyförälskade o såg mycket på varandra o pussades! FIlmen heter förresten: Blood Diamond.

Jag är nog lite i chock tror jag, men otroligt GLAD O LYCKLIG! E ville så gärna att Elian skulle vara med, dvs hela familjen o det uppskattar jag otroligt mycket. Han gav mig ringen ( käkade lite på asken innan sa E) o E hade honom i famnen då han gick ner på knä. Sen pusskalas alla tre!

Bröllop blir sommaren 2008 i Sundsvall, ska ringa o boka vår kyrka imorgon sen ska jag lugna mig lite med planeringen känner jag, klänningen finns i mitt huvud o Es bästa väns pappa är smyckesdesigner så han ska få designa o tillvera de riktiga förlovnings resp. vigselringarna. E följde min önskan att ge mig en "provisorisk" ring så jag får välja själv. 

Blommorna skulle ha kommit på dörren innan 16 men de kom efter frieriet, försening o E var lite besviken men jag blev jätteglad!

Hoppas alla haft en fin dag, tusen tack igen för alla lyckönskningar de betyder MYCKET!!!


Kommentarer
Postat av: karin

ÅHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!
Grattis stumpan! Jag e så glad för din skull!!! Jag Önskar er all lycka och massa kärlek!

(men ta det lugnt med planerandet.. du har ju redan så mycket att tänka på, kära liten. )

Jag var faktiskt på bröllop idag, jätte fint, även om det var borgligt. När bruden kastade brudbuketten så kom den rakt mot mig och av ren skräck att jag skulle bli nästa brud i tur så slängde jag mig åt vänster. En av de andra tjejerna tog tillfället i akt att gripa denna åtrovärda trofe´. Jag pustade ut och gick och gav Markus en puss. (vill ju inte ha pressen på mig att sätta ring på fingret än.,, hahahaha)

Saknar lilla Jossan..
kramar karin

2007-02-15 @ 05:28:54
Postat av: sofie

Men gud va härligt!! grattis!!!

2007-02-15 @ 07:36:18
Postat av: Idha

Grattis!!!!!!! Såååå romantiskt, vad fin han är!!!
Försökte skriva en kommentar igår, men det var så segt, kanske för att det var fler än jag som ville lyckönska...önskar er sååå mycket lycka! Du kommer att bli vackraste bruden svall skådat, hihi.
Massor av kramar till er båda

2007-02-15 @ 07:45:47
Postat av: Idha

Är det GC-Karin förresten?? Hälsar så mycket isåfall :)

2007-02-15 @ 07:47:12
Postat av: Vici

GRATTIS GRATTIS!!

Så härligt att det äntligen blir bröllop=) Kommer förbi på lördag eller fre, hör av mig innan.

Kramis

2007-02-15 @ 08:20:01
Postat av: Evelina

Gud vad kul. Grattis!!!

2007-02-15 @ 08:28:58
Postat av: Sarah

Grattis grattis grattis!

2007-02-15 @ 08:32:08
URL: http://pure.blogg.se
Postat av: Caroline

Grattis igen! Så du strålar på kortet, det är lycka det! :) Berättade för min kille om E's romantiska frieri och han blev också imponerad och tyckte att det var superromantiskt. Vad bra att det blev en provisorisk ring så du kan välja exakt den du själv vill ha sen. Ganska viktigt ju, i och med att det är något du ska bära på sig varje dag. Man måste ju vara 100 % nöjd då.

Njuuuuut av din underbara familj nu!
Kram

2007-02-15 @ 08:38:45
Postat av: Nina

Grattis igen Josefine, va vackra blommor och VILKEN ring. Du är jätte vacker på bilden det lyser om dej. :)

STOR KRAM

2007-02-15 @ 09:54:59
URL: http://ninisens.blogg.se
Postat av: Engla

Grattis gumman! Jag försökte skriva igår, men efter tre försök gav jag upp. Underbar nyhet! Kramar!

2007-02-15 @ 10:09:31
URL: http://www.englasshowroom.com
Postat av: Angel

Grattis

2007-02-15 @ 10:44:16
URL: http://angelsmode.blogspot.com
Postat av: josefine

TACK!!

Karin: du skulle ha satt lite press på honom =) Mår ni bra?? Tänker mkt på dig! Jag kommer inte planera nåt förrän om ett tag. jag lovar! Men måste ju informera långväga gäster ( läs dig) om NÄR det blir =) Saknar dig med!
Idha: tack hjärtat, mina GCgirls, tänk så häftigt att vi möttes! PUSS
Caroline: tack så jättemycket!jag känner också så, så att jag kan bära ringen/ringarna med 100% känsla för dem.
Nina: tack så mkt!
Engla: tack!!!
Angel: tack!
Vici: gör så! puss
sofie: tack :)

2007-02-15 @ 11:14:07
URL: http://prinsessans.blogg.se
Postat av: Renée

Grattis! Tycker alltid att det är lika trevligt att läsa dina små inlägg. Ni är så söta hela familjen :D

2007-02-15 @ 11:21:50
URL: http://www.pluggis.blogg.se/
Postat av: Anna

ÅHHHHH vad romantiskt. GRATTIS!!! Vi gifte oss 4 juli -04! Otrolig upplevelse. Grattis återigen !

2007-02-15 @ 12:49:32
Postat av: Kattis å Mion

Stort grattis gumman!
Vilken överaskning, inte dåligt.........
själv är man ringlös :)
Den dagen ,den kommer säkert då man minst anar det....Är jätte glad för eran skull....grattis grattis grattis grattis grattis grattis grattis grattis grattis grattis grattis grattis grattis grattis grattis grattis grattis grattis grattis grattis..........................................................................................................................................................

2007-02-15 @ 15:38:34
Postat av: Anna

Åhh GRATTIS!!!

2007-02-15 @ 17:06:35
URL: http://minialp.blogspot.com
Postat av: josefine

TUSEN TUSEN TACK!!!

2007-02-15 @ 19:43:18
URL: http://prinsessans.blogg.se
Postat av: karin

IDHA!
Jag vet inte om jag kallas gc karin, men jag bor här nere och jag heter karin..hahaha
har vi träffats?
Jossan... berätta för mig. du vet att jag har minne som en guldfisk

kram kram

2007-02-15 @ 20:30:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0