Blå himmel!

Nu är det klarblå himmel o plusgrader. Vi har dragit pss upp ur sängen o ska på morgonpromenad med Viktoria i Frognerparken. Det betydde lite stress härhemma men snart ska jag blåsa håret o sen mata lite så går vi! Ska bli jättemysigt. 

Natten var okej, faktiskt jättebra men Elian somnade inte förrän 00 o då låg jag en timme o hörde honom gråta högt o dra efter andan o skrika, drömde....ville bara väcka o säga att Mamma är här...men det hjälper nog inte. Han sov till 4, käkade o sov tills E skulle upp. Sen myste vi i sängen o nu leker han lite i sitt babygym.

GRATTIS Bestemor som fyller år idag!

Kommentarer
Postat av: Suzanne

Helt kaos natt har vi haft. Ida tyckte inte om att sova i den nya sängen, var livrädd trots att hon älskade att leka i den. På väg till bvc nu. Lunch låter mysigt, gärna hemma hos mig då jag inte har bil den dagen! Vi får bestämma mer! Kram å puss

2007-01-10 @ 09:58:14
Postat av: Sofia Style

Hoppas ni får en bra dag! Mysig blogg :-)

2007-01-10 @ 11:07:50
URL: http://sofiacarlberg.blogg.se
Postat av: josefine

Suzanne: nej så jobbigt, tänker mycket på dig. Faktiskt inatt kl 4 då Elian vaknade låg jag o hoppades att du mår bra.... KRAM

Sofie Style: tack o detsamma!!

2007-01-10 @ 12:24:59
URL: http://prinsessans.blogg.se
Postat av: Mollyland - din källa till skvaller på nätet! TÄVLING! Vinn biobiljetter!

Jobbigt! Hoppas dagen blir trevlig! Här regnar det!!

2007-01-10 @ 13:12:19
URL: http://mollyland.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0