dålig på att göra ingenting

Nu är Farmor ute o går med vagnen, vi fick oväntat besök o jag blev så glad! Känner mig faktiskt bättre efter maten jag åt förut o kanske är det cocacolan som gör susen. Undrar om E bad Farmor komma? Jag sa att nu skulle jag vilja ha min mamma här som kunde gå en tur med vagnen. Självklart vemsomhelst av min släkt men Mormor har ju varit ute med plutten en del. 

Så nu är jag hemma o satte på köttfärs att tina o fixade på toaletten, bytt bort allt rött i huset är också. Nästan klart, E får dra på stolsöverdragen riktigt, höll på att få upp maten efter två stycken.



Kommentarer
Postat av: mams

Längtar efter dig!!

2007-01-02 @ 16:23:38
Postat av: hanna-evelina

städar ni också snart bort julen? jag funderar på att ta bort granen den här veckan :)

2007-01-02 @ 16:24:39
Postat av: josefine

de vita stjärnorna är så fina o elians gröna så dem + granen som också är neutral i färger o så sjukt bra att den inte barrar får stå till vad är det 20 knut? e fyller år den 17 så runt då tänker jag det försvinner!

2007-01-02 @ 16:26:05
URL: http://prinsessans.blogg.se
Postat av: Angel

Trevligt med lite ensam tid

2007-01-02 @ 18:14:02
URL: http://angelsmode.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0