En ny dag

o vi är alla halvvakna. Jag tvingade mig att kliva upp o ringa lönetjejen på jobbet o till helsestationen. De ska strax ringa tillbaka o säga om vi får komma in på 5 månaderskontroll eller ej. Elian ska ju ta vaccine o det kan ge efterreaktioner, har väldig lust "att bli färdig med det" nu om något sker eftersom vi flyger på måndag.

Men vi är som två halvdöda sillar bägge två(E är hemma med mig, jag har haft kramper i magen inatt), men tillsammans klarar vi nog att komma oss dit. 

Jag är så glad jag har mina killar, utan dem vore allting så meningslöst. Hilmen är blå o jag ska prova att ta en dush o fixa mig lite anständig. Trosor o bh har varit helgens klädsel. 

Kommentarer
Postat av: mams

Skööönt att det är bättre,men hur är det med dina kramper i magen?Puss.

2007-01-15 @ 09:33:12
Postat av: josefine

Mamma: ja det är mkt bättre, magen börjar stabilisera sig nu!

2007-01-15 @ 13:08:45
URL: http://prinsessans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0