Hemma igen!



Efer en bra resa är vi nu tillbaka i vårt hem. Mysigt o skönt att vara hemma, men vi har haft det jättebra i Sundsvall!

Elian sover nu o jag käkar toblerone (taxfree) ,där vi också köpte med oss ågra flaskor vin o eight hour cream som är ett måste nu i torra tider. Imorgon ska jag o Elian mysa hemma o jag ska tvätta o dona. Har blivit förkyld =/ men hoppas det sabbt går över, snorar o är täppt. Men huvudsaken Elian slipper så är jag nöjd. 

Bilder kommer snart ifrån dagarna som gått, nu ska jag uppdatera hemsidan!
Hemma igen!

Kommentarer
Postat av: Linda

Skönt att vara hemma igen va? :) Men vad är adressen till din hemsida nu igen? Brukade besöka den för ett tag sen men har ju glömt bort vad den hette. Kram Linda

2007-01-28 @ 21:52:21
Postat av: josefine

Ja väldigt skönt! http://web.mac.com/josefine.nordstrand

2007-01-28 @ 22:13:59
URL: http://prinsessans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0