Killarna vid brasan

Killarna i detta hemmet sitter framför tänd brasa nere o busar, jag hör Elian skratta högt o jag blir extra lycklig då =)

Imorgon ska jag komma ihåg att ringa både helsestationen o boka om vaccintiden för Elian o så till Trygdekontoret o höra lite om min permisjon o när jag ska börja jobba. Sen tänkte jag promnenera till Emelies jobb o hämta något Morfar skickat med till Elian.

Jag hoppas E kan komma hem en kvart tidigare imorgon så jag hinner träna kl 16.15! Det behövs. Sitter o skriver plan för träningen i veckan nu i min guldiga almanacka. Han har också träning imorgon, men då Elian ska sussa så så ammar jag oavsett.

Snart ska vi bada gullet o lägga. Först ska jag gå till videobutiken o lämna igen filmer!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Hej Josefine! Ville bara tacka för tipset om hårfärgen jag frågade om i ett tidigare inlägg. Blev kanonbra, kanske en litenliten gnutta gult men bara pyttelite så med lite silverschampo blir det finemang tror jag! :) Nästa gång ska jag ha i det liiiite längre bara. Om jag trivs bra med det här kommer jag spara in såå mkt pengar från frisören känner jag :) Perfekt tills alla vårkläder kommer in snart!

Kram

2007-01-07 @ 18:25:52
Postat av: josefine

Caroline: å vad skoj, ja tips från mig är 40 minuter ifrån det att du placerat i all färg! jag provade någon gång att t ahalva förpackninge för att spara om jag färgade eftervöxten men ta hela ist så får du alltid rätt färg! Silvershampo kan du låta sitta i en minut efter shampot så blir det nog kanon! Tänk också på att första dagarna är det lite överskottsfärg kvar =)

2007-01-07 @ 18:28:56
URL: http://prinsessans.blogg.se
Postat av: Jessica

Tack för helgen stumpan. Har varit så mysigt att bo hemma hos er.. PUSS

2007-01-07 @ 21:13:37
Postat av: josefine

jaaa detsamma, sitter precis o lägger in bild på dig o mig :) LOVE YOU!!

2007-01-07 @ 21:16:33
URL: http://prinsessans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0