Leverpastej på posten!

Ja man säger ju på posten även om jag vill skiva i posten.

Blev så arg igår då jag stressade med presenter o mat inför födelsedagen. Skulle också hämta ut ett paket på posten. Kom dit, fick ett paket ifrån Sandvik. Tänkte att det kanske var någon bok ifrån någon barnbokklubb. Kom hem, öppnar. Massa broschyrer, papper o information om bebis. Ganska intressant men det hade fått plats i vår brevlåda.... Det som tog plats var en ***** leverpastejburk. 

Det var viktigt att barnet får rätt "matpakke" som det heter här i Norge. Jag ska ringa o klaga på dem imorgon, att stressa in på posten med vagn ta kölapp o hålla på är INGET jag för för en burk leverpastej.

Kommentarer
Postat av: aslaug

Jeg støtter deg, ring og kjeft og hils masse fra meg! Jeg fikk burken for et par mnd siden! Henrik var da litt over 3 mnd, han trenger absolutt ikke matpakke enda! Matpakken har jeg i behåen! natta skrållan. Puss og klem

2007-01-18 @ 22:37:45
URL: http://ashi.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0