Nere

Igårkväll låg min blogg nere för redigering, börjar verkligen tröttna på att det strular så ofta. Jag gick iaf o la mig ganska tidigt, men somnade inte förrän tolv o då käkade Elian strax efter det. Sen var jag helt snurrig o trodde det var morgon, hade somnat då jag ammade. Började klä av Elian sovpåsen o virade in honom i mitt täcke som vi gör om morgonen. Så ser jag att klockan bara är 2.

Konstig natt o jag tror Elian sov med mig hela natten, fast jag skulle lägga in honom på sitt rum...Jaja jag tror jag helt enkelt var utsliten.

Idag ska vi promenera till Aker Brygge o byta ett par jeans, svarta som sälert är slut i min storlek men dragkedjan gick isär direkt, o köpa present till Viktoria som fyller år imorgon!

Nu: frukost, min mage skriker!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0