Rensat

garderoben, gjorde det tidigare idag. Massa som jag tycker är fint men som aldrig används o bara tar upp onödig plats i garderoben. Så det blev två överfyllda IKEAkassar + en papperspåse med kavajerna som jag inte har sås tor användning för nu när jag inte jobbar. Skönt! Nu ser jag vad jag har o har insett att jag ska shoppa mindre.... Har nämligen gjort en sån här utrensning fler än en gång tidigare... o oftast plockar man inte upp kläderna igen. 

Nu ska jag o Jessica gå o köpa pizza, maten va inte så god som vi tänkt oss så vi är hungriga o hon har rest hela dagen!


Kommentarer
Postat av: hanna-evelina

hehe fick en ide!
du får ha loppis med alla dina kläder som du rensar bort :) det kan vara lite kul.

2007-01-04 @ 22:09:28
URL: http://hannaevelina.blogg.se
Postat av: josefine

Hanna: hihi ja på gatan utanför bland alla snobbar som bor här, haha H&M till salu :)

2007-01-04 @ 22:46:06
URL: http://prinsessans.blogg.se
Postat av: hanna-evelina

hm är ju kanon bra! :) där handlar ju alla!
men du kan ha med dina vänner för skojs skull
eller så skänker du till behövande.

2007-01-04 @ 22:53:02
URL: http://hannaevelina.blogg.se
Postat av: Alvas Pappas Blogg - alvaplutten.blogspot.com

Känns igen!!!

2007-01-04 @ 23:23:20
URL: http://alvaplutten.blogspot.com/
Postat av: Alvas Pappas Blogg - alvaplutten.blogspot.com

även det med att skiten inte kommer tillbaka o då inser man ju att man har för mkt som man borde rensa oftare!

2007-01-04 @ 23:23:49
URL: http://alvaplutten.blogspot.com/
Postat av: natalie

måste fråga igen om din macbook, vad gav du för din?

2007-01-05 @ 00:11:06
Postat av: Caroline

Hejhej! Såg i någon av kommentarerna här nedanför från januari att du färgar ditt hår själv hemma (med Loreal Excellence, extra ljus naturblond). Jag brukar alltid slinga en liknande färg hos frisören (om man sern på korten på ditt hår) men känner att det börjar bli så dyrt varje gång. Är student så man är ju inte precis så rik som man skulle vilja... Börjar också bli lite mer råttfärgad i mitt utväxthår så jag skulle vilja få allt i en fin färg istället.

Gör du slingor på dig själv med det eller färgar du hela håret åt gången? (eller ALL utväxt om det behövs?) Liksom blandar och slänger i all färg i hela håret och geggar runt? Blir det aldrig "gult"? Expreminterade lite med hemmafärg när jag var tonåring med olika blekningar men det blev aldrig bra. Antingen gult eller för platinavitt. Vill liksom du ha en lite mer naturlig look på det blonda. Vore schysst om du hade några tips attt bjuda på :)

Haha, du kanske får extraknäcka som frisör efter det här :)

Tack för en grym blogg förresten och hoppas din mage mår bättre! Kram

2007-01-05 @ 13:44:14
Postat av: Linis

Läste inlägget ovan från Caroline och jag kan oxå rekomendera Loréal Exellence nr 01.. jag har aldrig vågat fixa själv och är rädd för att det ska bli gult, men jag är jättenöjd. Det var Jossan som tipsade mig för flera flera år sedan och sen dess är även jag en trogen användare! :)
Lycka till!

2007-01-05 @ 18:07:38
URL: http://linisis.blogg.se
Postat av: josefine

Alvas Pappas Blogg: Ja visst gör det :)

natalie: jag fick min gratis eftersom min tidigare vita 12tumsmac gick sönder =)

Caroline: Jag färgar bara utväxten, har en sån liten kam. Jag fick senast hos frisören höra att det var väldigt bra då hon tyckte att håret var i bra form i hade fin färg :) Om du inte har svart eller jättemörkt hår ska denna funka, men om det blir lite gult första gången så tvättas det oftast bort efter några tvättar. Annars rekommenderar jag Loreal´s silvershampo mot gula reflexer. Mitt hår blir bäst om jag låter det verka 40 minuter o självklart när jag fått lite sol på det!
Men ist för slingor är detta skonsammare o jag kan göra det själv, ca var 5-6 vecka!
Lycka till!
o TACK! Jag mår bättre nu men inte helt bra ännu.

Linis: Ja jag kommer ihåg då jag färgade dig o din Mamma var med!

2007-01-05 @ 23:25:15
URL: http://prinsessans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0