Tidigt i säng

nu slocknar jag snart! E kom nyss hem o jag ska gå o lägga mig o läsa vidare. Saknar min ELLEprenumeration, måste fixa ny.... E VALENTINES DAY *ler stort*

Imorgonkväll är det tapas på Delikatessen med tjejerna, Viktorias födelsedag ska firas igen. Mumsigt o trevligt hoppas jag det blir. O att Elian käkar massor innan jag åker, ska bara vara borta någon timme men har hört några kompisars bebisar i samma ålder som börjat vägra flaskan nu då de är större... det ska nog gå bra!

Så nu raderade jag en alldeles för privat rad, varför glömmer jag hela tiden hur oprivat denna blogg är?!

Kommentarer
Postat av: Lisa

oprivat? Har inte varit här innan, men efter att ha läst lite skulle jag nog säga att den är allt annat.

2007-01-18 @ 22:22:06
Postat av: jaaanet

Tycker den e väldigt "privat" ändå :)

2007-01-18 @ 22:44:05
URL: http://www.janeteklund.blogg.se
Postat av: josefine

Jag vet det är det jag menar, det är inte bara jag själv som läser den!

2007-01-19 @ 09:24:57
URL: http://prinsessans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0