Trevligt sällskap!

Vi hade jättetrevligt igårkväll, pratade massa hus o drömde oss bort. Barnen sov så sött så sött. Nu ska jag börja packa inför vår tidiga resa imorgon. Jag o Elian flyger till Arlanda o tar tåget därifrån till Sundsvall. Morfar kommer o möter oss med packning o vagn. Så morgondagen blir nog lite slitsam(släpa på packning + bebis ensam)men det ska bli jättekul.

Lämnar nog min mac hemma, hade gärna tagit med den men det räcker med allt annat jag måste ha med. Nu ligger prinsen i alltför stor pyjamas o bajsar här. Exakt samma tid imorgon lyfter vi, hur skoj vore det att få morgonbajset på ett flyg...Hoppas det kommer innan vi boardar.

Idag känner jag för att ta en riktig långpromenad!

Kommentarer
Postat av: Engla

Åh vad mysigt! Hoppas resan går bra och att ni inte blir snökaos nu. Kram!

2007-01-21 @ 10:11:51
URL: http://www.englasshowroom.com
Postat av: Sofia

Hoppas vagnen klarar sig, våran gick helt sönder nu när vi var ute och flög...

2007-01-21 @ 11:23:02
Postat av: josefine

TACK!!!

ja det hoppas jag med, man har ju försäkring + att vi ska "bara" flyga en sträcka som tur är!

2007-01-21 @ 11:46:31
URL: http://prinsessans.blogg.se
Postat av: Engla

Oj hur jag skriver, det blir snökaos menar jag ju ;)

2007-01-21 @ 11:50:36
URL: http://www.englasshowroom.com
Postat av: Linis

Hoppas att resan går bra!! ..hör av dig om du har tid för en fika någon kväll! Kramis!

2007-01-21 @ 12:16:51
Postat av: josefine

Engla: jag förstod det :) KRAM

2007-01-21 @ 12:17:13
URL: http://prinsessans.blogg.se
Postat av: maria/spillis

Hoppas att resan går bra. Ska du ta med ditt babyskydd eller låna av nån här? Det finns att hyra på Barnens hus annars. Kram

2007-01-21 @ 12:18:11
Postat av: josefine

Maria: Morfar har lånat ett av sin sambos barn som har barn! Perfekt!
=) Vi ses snart :)

2007-01-21 @ 12:19:30
URL: http://prinsessans.blogg.se
Postat av: josefine

Tack förresten o kram tillbaka!

2007-01-21 @ 12:19:47
URL: http://prinsessans.blogg.se
Postat av: maria/spillis

Perfekt! Det är lite mycket att släpa med sig annars med all packning.

2007-01-21 @ 12:31:01
Postat av: Suzanne

Vad komiskt!! Tänkte oxå på det med babyskydd för om ni inte haft nåt hade ni kunnat lånat Ida´s som Lillebror snart ska ha, lika som det ni redan har =) Om det skulle strula så vet du att det finns ett sånt här!!

Men visst ses vi på onsdag nurå?
Vi får komma på nå smarrigt att äta. Maria har erbjudit göra sig en god efterrätt. Och om ni andra tycker att det är gott så skulle jag gärna kunna göra en tacopaj. Då återstår det en god sallad o dricka bara, kanske även nå bröd...

KRAM

2007-01-21 @ 13:27:52
Postat av: josefine

Suzanne: ÅÅÅ va gulligt av dig! Ja onsdagen blir supermysig! Jag kan köpa med mineralvatten om det passar? Jag vill ha det så om ni önskar cola, fanta eller så så skriv det så fixar jag! Bröd kan jag också köpa, blir grovt bra? Philadelphia? Om du gör smarrig tacopaj (MUMS!) så passar det ju med massa tomater till bara eller vad säger ni?

KRAM

2007-01-21 @ 13:47:50
URL: http://prinsessans.blogg.se
Postat av: Suzanne

Jag tycker att det låter jättegott alltsammans. Jag är ju en liten cola älskare jag, men om det bara är jag så kör vi på mineralvatten =) Philadelphia låter jättesmarrigt!!!

Skönt att skriva till dig här om roliga saker, för annars så är jag på riktigt dåligt humör just nu! Har skrivit om det i min blogg, så jag skriver inte om det i din trevliga blogg!! =)

KRAM

2007-01-21 @ 16:31:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0