Tuesdaymorning

Nu har jag klivit upp, gäsp! Elian vaknade inatt vid halv 2, så tog jag mig i min trötta krage o satt o ammade honom o la sen ner honom i sin säng. Sov väl till 5 tror jag o då var han KLARvaken, låg o pratade så jag blev tvungen att amma honom för att han skulle somna om, sen vaknade han av E som låste dörren. Så nu är vi vakna här o jag ska dricka min kopp välling.

Jättekul att E själv ville blogga lite igår, söt var han då han satte sig vid matsalsbordet  o skrev. Han är förvånad över hur många som kommenterat! 

Idag får vi besök av Monica, Aslaug o Gro + bebisar, så vi ska ut o köpa lite grovt bröd o lunchpålägg sen innan 12. Längesen vi sågs!


Kommentarer
Postat av: hanna-evelina

hehe jag var alldeles för trött igår kväll för att orka läsa det blogginlägget :)

2007-01-30 @ 09:18:32
Postat av: Jenny

Inte ska han vara förvånad.. Skriver man nåt sånt fint så e de klart att man får kommentarer! =)

2007-01-30 @ 11:45:16
URL: http://nalgot.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0